Hoofdsponsor

1/25 Wölfe Contest Pandemie; Komintern artillery tractor [wip]

Geweldig en dan te zeggen dat het allemaal papier is echt machtig gedaan
Marc
 
Fantastisch! Heel knap wat je laat zien.
Ik duim dat je goed scoort op de wedstrijd.

Gr
Thiery
 
dat noeme ze nu modelbouw in papier ze echt toppie huub
 
Zo druk bezig met bouwen dat ik vorige week vergeten ben om mijn vorderingen te laten zien.
Dan deze week maar dubbel.
Deze week een hele week vrij gehad flink kunnen opschieten, heb een beetje de uren bij elkaar zitten tellen kom uit tot vandaag op ongeveer 80 uur.

Ik heb eerst de gehele aandrijflijn klaar gemaakt, met de ketting heb ik twee blokjes gemaakt (een uur werk)
Als het model helemaal klaar is zie je ven de aandrijving helemaal niets meer alles wordt met platen afgedekt, ik geloof dat ik de platen onder tegen de bodem weglaat zo kan je nog aan de onderzijde zien wat er in zit.


%2Fs%2Ft%2Ftemp-zdvfatypictfilhuhhbl%2F6teucq%2F01.jpg
Slechte foto een van de twee aandrijf wielen.

%2Fs%2Ft%2Ftemp-zdvfatypictfilhuhhbl%2Fq80d8r%2F02.jpg
Alles ingebouwd en de wielen gemaakt 58 stuks.
De onderste wielen zijn beweegbaar zodat de ketting straks mooi zit.

daarna begonnen met de opbouw.
%2Fs%2Ft%2Ftemp-zdvfatypictfilhuhhbl%2Fk730mb%2F04.jpg
Om een idee te krijgen van de afmetingen, de deuren zijn nog dummy's alleen voor de maat.
 
Flinke vorderingen aan een flink formaat model :)
 
Hele mooie vorderingen, zie er mezelf nog niet aan beginnen.
 
Hele mooie vorderingen, zie er mezelf nog niet aan beginnen.

Je kunt meer dan je denkt.
Het voordeel van de modellen die ik gebruik is dat ik ze zelf uitprint, ik moet ook wel eens opnieuw :ph34r: beginnen aan een onderdeel
bij dit model heb ik ook een paar onderdelen wel 3 keer opnieuw gemaakt.

Ik heb wel een mooi model voor je
 
Ik vind het ongelooflijk , helemaal in het begin stond ik er sceptisch over maar das al lang voorbij niks dan lof ook voor Fred en Joost en alle andere papierbouwers
Marc
 
Ik vind het ongelooflijk , helemaal in het begin stond ik er sceptisch over maar das al lang voorbij niks dan lof ook voor Fred en Joost en alle andere papierbouwers
Marc

Waar stond je sceptisch over, als het over bouwen met papier is.
Het is net wat je wilt ik heb voorheen veel met plastic modellen gewerkt maar dat gaf mij geen voldoening meer, met papier moet je ieder onderdeel zelf maken en dan nog met beperkte middelen.
Je kunt zo realistisch mogelijk werken zoals je zelf wilt en het voordeel is het kost bijna niets.
 
ik was van mening dat het niet veel ging worden , maar dat was snel over na een paar foto's was ik snel verkocht , tuurlijk kende ik al veel papier bouwers maar mijn respect is daarom enorm en kijk met volle interesse hoor
Marc
 
Volg verder in stilte met veel bewondering wat je hier maakt met papier.
 
een tijdje niets van mij laten horen.
Dat wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb, ik ben flink bezig zit zelfs voor op mijn schema.
Ik heb besloten als ik tijd over heb dat ik deze nog erbij maak
-produkty-274831-kat-373-jpg-1900-1200.jpg

Nu het resultaat van de afgelopen weken.
dvfatypictfilhuhhbl%2Ftifhau%2FIMG_20200614_163244.jpg
Het meeste werk heb ik gehad met de scharnieren.

dvfatypictfilhuhhbl%2F8517t8%2FIMG_20200614_163234.jpg
Zoals je zult zien alle beweegbare delen bewegen ook,

dvfatypictfilhuhhbl%2Fyyl8u2%2FIMG_20200614_163629.jpg
Voor een zijde is de rupsband al helemaal klaar, klappen van de laadbak werken.
Onderaan op de foto zie je al een gedeelte van het kanon.
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk wat je hier laat zien en kijk al uit naar vervolg.
 
mijn ogen kunnen het nog steeds niet geloven dat het echt papier is , maar ik heb het al meermaals in het echt gezien , papierbouw , in 1 woord geweldig knap ik ben favoriet hoor
Marc
 
Prachtwerk!
Nu zou mijn eerste vraag zijn: "zijn die scharnieren ook in papier?" maar ondertussen weet ik al beter.
Jullie voltijdse papierbouwers zijn toch krakken hoor!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan