Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere Wölfe Contest Pandemie; Komintern artillery tractor [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: Wölfe Contest Pandemie; Komintern artillery tractor [wip]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Bekijk bericht
    Hele mooie vorderingen, zie er mezelf nog niet aan beginnen.
    Je kunt meer dan je denkt.
    Het voordeel van de modellen die ik gebruik is dat ik ze zelf uitprint, ik moet ook wel eens opnieuw beginnen aan een onderdeel
    bij dit model heb ik ook een paar onderdelen wel 3 keer opnieuw gemaakt.

Ik heb wel een mooi model voor je

Standaard

Ik vind het ongelooflijk , helemaal in het begin stond ik er sceptisch over maar das al lang voorbij niks dan lof ook voor Fred en Joost en alle andere papierbouwers
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Ik vind het ongelooflijk , helemaal in het begin stond ik er sceptisch over maar das al lang voorbij niks dan lof ook voor Fred en Joost en alle andere papierbouwers
    Marc
    Waar stond je sceptisch over, als het over bouwen met papier is.
    Het is net wat je wilt ik heb voorheen veel met plastic modellen gewerkt maar dat gaf mij geen voldoening meer, met papier moet je ieder onderdeel zelf maken en dan nog met beperkte middelen.
    Je kunt zo realistisch mogelijk werken zoals je zelf wilt en het voordeel is het kost bijna niets.

Standaard

ik was van mening dat het niet veel ging worden , maar dat was snel over na een paar foto's was ik snel verkocht , tuurlijk kende ik al veel papier bouwers maar mijn respect is daarom enorm en kijk met volle interesse hoor
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Volg verder in stilte met veel bewondering wat je hier maakt met papier.
    Pascal

Standaard

het gaat je lekker huub doe zo verder

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten