Hoofdsponsor

1/25 Liebherr L586 2plus2 wiellader - schaal 1:25 [wip]

we doen ons best he we hebben toch momenteel niks ander te doen dan te luisteren
of we mogen gaan werken
 
Gaat hier goed vooruit zo te zien .
 
dat valt goed mee je af en toe is stoppen om alles te laten drogen en tijd te geven om te drogen maar dan doe je andere stukken of zo maar tot nu toe komt het goed
 
het volgend onderdeel heb ik gemaakt en ligt nu te drogen om verder aftewerken.het is nog niet helemaal klaar er moet wat aan gebeuren maar in afwachting van het drogen ben ik verder gegaan.

21.jpg

22.jpg
 
omdat het vorige aan het drogen is.

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

nu gaan we even deze twee onderwerpen afwerken en klaar maken voor primer
 
eindelijk is de bestelling binnen nu gaan we terug kunnen snijden ze

IMG-20200509-100821.jpg
 
Hoi Luc, waarom gebruikt u primer?
 
ik doe dat altijd.die grond verdverf dek goed en dan met een zacht schuurpapier schuren en krijg ik een mooie glade kleuren achteraf en met die primer kan ik zien waar ik nog kan bijwerken.nu komer er twee lagen kleur op en komt het moor tot zijn recht.zel na iedere laag ga ik er met zacht slispapier over.maar er komt nog een verassing in dus nog even geduld.je zal het wel zien als de kleur erop staat.
 
en nu de corona toch een beetje is gaan liggen mogen en kunnen we terug aan het werk dus heb ik minder tijd om de bouwen.tussen door zet ik mij aan de tafel en klus ik verder.

28.jpg

29.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan