Hoofdsponsor

1/24 Bmw 2002 ti Monte-Carlo [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Erg voor u maar vind het wel heel interessant om de foto's te bekijken van het uiteen halen en nu de weder opbouw te kunnen volgen.
 
Bedankt voor je reactie Pascal. Ja het is niet leuk als er iets gebeurd met je lak wat naar mijn idee eigenlijk niet zal kunnen dus weer wat opgestoken, nooit je model op plastic neerleggen :)

Vandaag de Beemer in de primer gezet.

e2edf009a4c36640e187bc215ab67a0f.jpg

707e1333d459109b042cbae1c75ea8c9.jpg
 
Nice , een fluo beemer :). Tis eens iets anders :)

Greetzzz Modest
 
Ron, ben even terug gaan scrollen want dacht dat ik iets gemist had maar waarom nu een gele primer? Is die van een speciaal merk voor autolakken of zo? Kan mij niet herinneren dat ik deze al heb zien gebruiken. Lijkt mij wel heel goed dekkend te zijn.
 
Blijf geen fluo hoor Modest, ik doe een hoop maar heb ook mijn grenzen :-)

Erwin je heb niets gemist hoor misschien dat de BMW nu van een privé rijder word en de kleurstelling anders word, ben er nog niet helemaal uit wat voor een kleur het word ik heb drie keuzes met die gele ondergrond. Wat die primer betreft dat is niets bijzonders gewoon Vallejo primer wit met wat geel er doorheen dat doe ik wel vaker met anderen kleuren als het zo uitkom.
 
Knappe opwaardering! Het gezegde van Cruijff doe je alle.eer aan.
Heeft je zoektocht al nieuwe stickers opgeleverd?

Gr
Thiery
 
Bedankt voor je reactie Thiery.
Helaas nog geen neutraal setje decals gevonden alleen van bepaalde coureurs en de bij hun passende livery en dat is net niet wat ik nu zoekt. Maar komt wel goed ik ben niet voor een gat te vangen in dit geval decal :laugh:
 
Wilde gisteren de Beemer in zijn kleurtje zetten maar had geen goed gevoel over de primer deze voelde ietwat vreemd aan een beetje rubberachtig. Even een testje gedaan met een schuurpapiertje maar dat leverde geen problemen op maar voor de zekerheid maar weer een uurtje in Dasty laten zwemmen en vandaag weer in de primer gezet en ja hij word weer rood. Had ook nog een beetje geluk want in een kitje in de stash waren de ralley decals dubbel aanwezig.

863836f0ffb9ebad33792d25f4134c55.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd.
Vind rood ook wel een mooie kleur voor wagens maar dat is dan weer persoonlijke goesting he.
 
Deze is in ieder geval al een kampioen in primer kleuren!
 
een autootje uit de tijd dat Beemers nog leuke vormen hadden ^^. Apart kleurtje primer inderdaad :). Ben benieuwd naar de verdere kleurstelling!
 
Ik heb vaak dat rubberige met vallejo primer.
 
Een roze beemer. Het wordt hier alsmaar beter :) :) :)

Greetzzz Modest.
 
Word een Barbie Beemer of de Beemer van Lady Penelope van de Thunderbirds :)

Inderdaad Wouter toen waren het nog auto`s met een eigen smoel hoewel ik de CSI net wat meer kan waarderen maar helaas geen model van :(

BMW-3.0CS-Tundra-Grun-1972-Jac-Co-65-690x434.jpg
 
Mannen nog bedankt voor het reageren.
 
Als dit niet mooi uitpakt, zou ik blauwe primer proberen. Is eens iets anders..😉
 
Nog bedankt voor de reacties :)

Dashboard is gereed op het gele streepje van het stuur na deze moet iets beter in het midden van het stuur staan :unsure: Verder is het rood gespoten in het interieur en op de carrosserie Rest nu nog het zwart spuiten, BMF werk en vernis en polijsten en dan kan hij weer in elkaar gestoken worden .

8fe37795f70839a67c3f849b4f755ec5.jpg
 
Vanmiddag het interieur afgemaakt na twee dagen vechten met een paar veiligheidsgordels, en de carrosserie een laagje glans gegeven voor de decals die erop komen morgen of van de week.

6670fdf2dc19903f6a0fcdca613fbf82.jpg

d719f5ecf26c165a8e3b449b92752840.jpg

424ea52505b27be35481e4cbe077c566.jpg
 
Ziet er goed uit. Maar moeten de gordels niet een beetje “sag” hebben , ze staan zo strak achter de zetels. Is mijn gedacht hee

Greetzzz Modest.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan