Hoofdsponsor

1/24 Bmw 2002 ti Monte-Carlo [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Zo de laatste dingen zijn gedaan aan de carrosserie, ramen BMF, sierstrips rondom en decals geplaatst en de panel lines ingekleurd met een iets donkerder rood dus morgen beginnen met vernissen.

OP de verstralers en mistlampen zitten ook decals van een vossenkop is een beetje zoek en gij zult vinden :laugh::laugh:
478d8dff2ef88d324bd9c8e1a30e203e.jpg

76e264a93ddc301bbf29e9ba07f1775d.jpg

b6b537afcaf0ad08b7cfb9d5e722b74e.jpg
 
Niceeeeeeeeee Ron , kan ik alleen maar zeggen van voorlopige stand van zaken , netjes bezig !
 
Deze wordt wel erg mooi Ron. Heb je geen problemen met silvering als je de decals op een matte ondergrond plaatst?
 
Strak die BMF , gevonden die vossenkop 🦊

Greetzzzz Modest
 
Thnks mannen.

Toch nog even geen vernis erop en waarom niet? Ik was niet tevreden met die chrome sierstrip rondom de carrosserie. De reden hiervoor was/is dat ik al de aanhechtings punten nog terug zie ondanks dat ik die had bijgewerkt met de chrome molotov stift. Dus nu alles eraf goed geschuurd en straks weer op de carrosserie en dan met BMF bekleden met als resultaat lekkere strakke sierstrips :P

a4418a649280774fd62daa99837bd890.jpg

Michel, Ik ben niet bang voor silvering omdat de carrosserie eerst al wat vernis had gehad en geschuurd dus je werk eigenlijk op een satin ondergrond. Silvering treed 99% op als de ondergrond mat is.
 
Moet kunnen al vond ik hem toch al mooi.
 
De sierstrips hebben hun BMF ontvangen en zijn nu strak. Morgen begin het vernis feest tenzij............:laugh::laugh:

caa2d219a4fffc58f02da2cc43dc7f1a.jpg
 
Amai dat gaat hier gelijk nen sneltrein vooruit. Ziet er al heel goed uit Ron. Keep it up :)

Greetzzzzz Modest
 
Ok, dank je voor het antwoord.
 
Nu ziet hij er echt wel knap uit.
 
Toch gek hoe foto's soms een verkeerd beeld kunnen geven hé? Nu ziet hij er uit alsof hij een diepgroene motorkap heeft ipv een zwarte.

Hij ziet er heel goed uit Ron, ga er voor...
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Modest als een sneltrein dat valt wel mee hoor, had de strips `s avonds bij de tv geschuurd en vanmorgen 1 uurtje BMF plakken :)

Michel graag gedaan.

Erwin nu je het zeg lijkt het inderdaad een hele donkere groene kleur gelukkig weet ik dat ik er satin zwart op heb gespoten :) Misschien toch eens weer de accu opladen van de Nikon.
 
Laatst bewerkt:
Kleine update de body is gepolijst en zit nu te wachten op satin vernis voor de motorkap.

05199a19a8851cd438b86a7faa86ea56.jpg
 
Prachtig hoor! Geweldig polijstwerk, maar daar behoefde je al geen lessen meer in.
 
Auto's doen mij niets Ron, maar steeds bij het zien van zo een lakwerk valt mijn mond open en kijk ik verbaast hoe jullie dat klaar krijgen.
En wat ik knap vind is dat jij niet alleen auto's maakt maar ook een beetje op alle markten thuis bent en steeds knap werk brengt.
Volg graag uw werken.
 
Ron dikke duim knap werk zo zie ik ze graag
Marc
 
Die blinkt mooi.Gewoonweg prachtig.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan