Hoofdsponsor

1/72 D-day Dio 1/72; Atlantic wall, D-day minus 1 [wip]

Hey Beyond,

Gaat ge de kleuren ook wat afzwakken en "blenden" (hoe noemt GUnit dat ?) ? Zodat de overgangen wat minder zijn ?

PS : Ik weet dank zij u welke camo-kleuren ik voor mijn Spit ga gebruiken : hemelsblauw met wolken-wit :P
Dan valt ze het minst op in de lucht.

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Hey Beyond,

Gaat ge de kleuren ook wat afzwakken en "blenden" (hoe noemt GUnit dat ?) ? Zodat de overgangen wat minder zijn ?

Dat ga ik toch proberen, en dit door middel van olieverf....

PS : Ik weet dank zij u welke camo-kleuren ik voor mijn Spit ga gebruiken : hemelsblauw met wolken-wit :P
Dan valt ze het minst op in de lucht.

Leuke kleurencombinatie :nowink:
Ik kijk er al naar uit....

002-12.jpg

:laugh::laugh::laugh::laugh:

;)
Beyond
 
:laugh::laugh::laugh:

We zullen onze modellen op de ledendag maar ver genoeg uit elkaar zetten hé ? Of er komt "hommeles" van :laugh::laugh:

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Met dat ik de airbrush ter hand had voor de F7, gelijk maar eens de bunker wat "mooier" gemaakt :wub:
Ben nog van plan om er een lichte wash over te doen, maar ik twijfel nog over de juiste kleur....:$ (grijs of gele oker??)
Mocht iemand van jullie een gedacht hebben... laat maar horen ;)

024-4.jpg

025-4.jpg

026-7.jpg

Grtz,
Beyond (die de draad terug opgenomen heeft, maar binnenkort noodgedwongen weer moet stoppen voor een feest en een reis...:$)
 
Hey Beyond, :)

Wat dacht ge van beide, een licht grijs en wat gele oker (en wat sepie, burnt umber en raw umber en wat wit), met bollekes erop zetten en dan met een schone borstel en white-spirit, naar beneden uitwrijven, dan heb je ineens regensporen op het beton. Kan nooit geen kwaad en het is te proberen. 8):8

Ik doe dit ook op mijn voertuigen om lichte regenstrepen te maken. :wub:
 
Bedankt voor de reacties makkers :)

Swaken, dat lijkt mij inderdaad het proberen waard, thanx ;)

Grtz,
Beyond
 
Merci Kurt, ik ken die methode ;)

Thanx, nu terug een beetje tijd vinden om verder te doen... ;)

Grtz,
Beeyond
 
Hey Beyond, ik merk steeds dat mijn basiskleur "beton" met sprongen vooruit gaat als ik eer een gebrande omber wash op zet. Je kan lokaal werken met toevoeging van een tipje ultramarijn blauw om de wash nog te verzwaren/verdonkeren.
De bunker ziet er wel al zeer goed uit.
Succes !
 
ziet er goed uit Beyond maar kun je hem eens van de tafel laten vallen zodat er wat scheurtjes in komen :D
 
Hoe staat het hiermee Beyond ? Niet in de vergeetput gooien hoor !
 
Na de verhuis (binnen drie maanden) is dit één van de projecten die ik wil verder afwerken, samen met de King Tiger....
Zal ze na de verhuis uit de diepvries halen en laten ontdooien ;)
 
Goed want het is een mooi project.

Jij gaat dus ook verhuizen :-)
 
Oh jaaaaa de KT : met al dat scratchwerk !
 
Inderdaad, nog steeds in de vriezer :(
Zal er eens werk moeten van maken hé ;)

Bedankt trouwens :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan