Hoofdsponsor

1/76 Matchbox - Pzkpfw III ausf L [wip]

Dat solderen vind ik weer geweldig en wou dat ik het kon.
Is weer een juweeltje in wording.
 
Hey,

En we zijn weer terug met de laatste update van dit modelletje.
Inderdaad Ron, houtlijm moet je laten rusten als je het gebruikt hebt, bij droging is het dan oersterk, en belangrijker is nog dat het 'bijna' geen sporen nalaat en doorzichtig opdroogt.
Pascal, solderen gaar goed hoor, gewoon met fijne soldeersel werken en alles op temperatuur laten komen...:$

Ok, wat hebben we nu nog gedaan na ons track-avontuur, ze zijn gespoten en verweerd en uiteraard opgelegd rond de wielen. Dit is heel goed gelukt moet ik zeggen maar ik heb er wel voor gezorgd dat er enkele serieuze laagjes klir en vernis erop liggen om beschadigingen te voorkomen. Het voordeel met zulke PE tracks is dat je wat doorhanging kunt maken, uiteraard niet overdrijven daarmee...:8:8
Het was ook voor mij de eerste maal dat ik zulke PE tracks heb gebruikt, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn, werk gewoon goed...

Nadien is het model nog voorzien van wat stof/zandeffecten die nadien weer wat verminderd zijn met afwrijven, en het model is dan gelijmd op zijn sokkel.
Ik mag dit beschouwen als zijnde afgewerkt.

Allez, foto's om te zien...., ik hoop dat het jullie bevalt, met die nostalgie-projecten.....:wub::8:$

Eerst het lege diorama-plaatje zelf....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


en dan met de volledige setting.....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


en eentje met een maatregel erbij, dit om de 'grootte' van het model te tonen...

attachment.jpg


Voila se, dit mag hier gesloten worden wanneer de moderators dit nodig achten.
Gelukkig weer eentje afgewerkt.
Op naar de volgende die al in de steigers staat.... ene..., het gaat vliegen.....:wub::8
 
klein maar fijn , proficiat met je eindresultaat , zeker geslaagd deze :)


Greetzzzz Modest
 
Wederom een meesterwerkje wat veel bekijks gaat krijgen.
top.
 
Proficiat met het mooie resultaat.
 
Hey,

Bedankt voor jullie lovende commentaren..., ik vermoed dat deze topic mag gesloten worden wegens, 't is afgewerkt... :) ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan