Hoofdsponsor

1/35 Gaz AAA 1943 vrachtwagen [wip]

Gewoon in een kleur spuiten, weet niet of je er een leger variant van wil maken of civiel. Je kan altijd nog wat chipping aanbrengen in de houtkleur.
 
Ron het liefste een civiele maken maar de cabine in kleur en dan hier en daar het hout dat erdoor komt is niet slecht
Marc
 
Precies Marc een beetje gebruiksslijtage aanbrengen en het word toppie :)
 
Ja Ron ik heb al een idee hoe het gaat worden , het beeld in mijne kop begint vorm te krijgen dank zij jullie inbreng bedankt
Marc
 
Hier een update van hoever ik sta en tevens iets geprobeerd met deze beelden

een totaal overzicht een close-up

49742617828_f850e0e830_c.jpg


49743488727_59d0153dc1_c.jpg




49743167226_be5ec5f578_c.jpg



49743167166_c91fc87afb_c.jpg


Zo dat was het even laten weten aub van het resultaat van de foto's
Marc
 
Het resultaat is goed Marc, alles komt heel duidelijk over.
 
Mooie bouw Marc. Bouw anders twee versies, als je niet kan kiezen tussen gewoon of houtkleur. :-)
 
Mooie schilderwerken Marc.
 
Beste vrienden even een dryfit gedaan



49750956901_ca2bf5e4c2_c.jpg



49751287022_b5c5e9efc5_c.jpg[



Alles past tot nu toe fantastisch , heb nog geen noemenswaardige problemen gehad
Alles staat gewoon los en het lijkt of de radiator schuin staat
Ben zeer blij met deze kit en heb vandaag nieuws gekregen van Miniart dat er een mooie Mercedes station wagen uitkomt in 4 variaties waaronder Deutsche Post die zou ik wel willen omdat mijn dochter koerier geweest is geweest bij D. P. voor ze ziek werd
Marc
 
Heren dank u wel voor jullie reactie
Marc
 
Dit gaat een leuk karretje worden,

Mooi werk hoor:wow:

Grtz.

Luc8)
 
Beste Miniart fanaten ? Vandaag ben ik weeral een heel stuk verder geraakt
Ziehier de stand van zaken



49768327787_fc6bb9de2d_c.jpg



49768327772_ed2f4b3731_c.jpg


49767999961_af30246733_c.jpg



49768327737_ac5dee5b1f_c.jpg


voila en vandaag slecht weer dan kan ik wat doorwerken he
grt
Marc
 
De vervuiling en de roest vind ik geweldig.Knap werk.
Marc S.
 
Marc, voor die uitlaat is het metaal toch wat te glanzend en rood verroest tegelijk. Daar zou ik een witte wash over doen zodat het eerst wat aangetast lijkt voor het is beginnen doorroesten. Gebruik ook een andere tint dan voor het koetswerk, misschien meer zwart dan rood. Wordt dit ook een diorama zoals bij Pascal?
 
Marc , Steven dank u voor de reactie
Steven met de uitlaat heb ik ondanks mijn kleurhandicap gebaseerd op een foto van een echte Ford Of Gaz dat kon ik niet zien daar was de uitlaat ook zilver geschilderd en begon door te roesten , misschien een gebroken witte wash erover
Een dio zit er momenteel niet echt in , het zit wel in mijn hoofd , maar ik ga deze eerst afmaken en heb nog een kitjes te gaan en dio's af te werken , die ene van die garage ligt stil door jaja de corona raar he maar ik moet daar voor bij mijne maat zijn om foto's te trekken
Maar ik heb toch wel iets in mijn hoofd een soort frisomat met nog andere auto's erbij ik zie wel
Marc
 
Niet slecht Marc maar ik heb toch de indruk dat je roest toch wat te overdreven is. Zo sterk aan de onderkant en zijkant en een bijna onaangetaste rest wat de plaat betreft, lijkt me wat overdreven. (persoonlijk).
Verder heb ik de indruk dat de rechterzijde van je canvas dak niet mooi aansluit op de achterwand van de cabine (foto 3).
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan