Hoofdsponsor

1/35 Gaz AAA 1943 vrachtwagen [wip]

49774639136_f5b1f8f523_c.jpg


49774969377_ee47b6a3e7_c.jpg

49774969297_e65ca3858a_c.jpg


de laatste foto lijkt het of hij schuin staat klopt hij staat met zijn kont omhoog op een stuk karton dat in een boog ligt en daarom om op de foto te kunnen moest ik hem wat naar achter duwen
Marc
 
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Jullie zullen uiteraard fouten zien of vinden maar ik ga het voor deze keer zo laten buiten enkele retouches die nog moeten gebeuren sorry hoor
Ik heb nu veel bij geleerd en ben er zeker van dat de volgende kit stukken beter zal zijn


49801900206_167c2024f4_c.jpg


49801900246_ecf51a8c08_c.jpg



49801900266_2d3b2d1970_c.jpg


49801350183_544090ea7f_c.jpg



49802207307_797d715213_c.jpg



49801350223_86c4b4ee67_c.jpg


zo dat was het voor nu , de truck gaat nu lekker uitdrogen en na de retouches zal ik proberen buiten foto's te nemen

Marc
 
Marc, stond die laadbak van die truck echt zo hoog? Is geen kritiek hoor, het is enkel iets dat mij nu sterk opvalt. Kan zijn hé, kan het niet natrekken. Heb docu over de ZiS maar niet over de GaZ.

Wat mij ook opvalt zijn de achterste wielen rechts want die staan naar binnen in plaats van recht. Waarschijnlijk kan je dat nog een beetje verhelpen.

Voor de rest, mooie truck geworden. Hou van die nerven in de planken, ze komen heel mooi uit.
 
Ja Erwin die staan zo hoog omdat eerst twee keepers in de lengte liggen om het chassis te verlengen en daarop komen 4 dwars geplaatste keepers en daarop de laadbak , heb vanmorgen nog een filmpje gezien en daar stond die ook zo hoog
Die wielen echt een merde om die mooi te krijgen die komen op een stukje van een paar mm en dat heeft speling en ook het vastkleven gaat niet vanzelf lang op zijn plaats houden gaat ook niet gemakkelijk
Het was een zeer zeer leuke kit om te bouwen redelijk authentiek nagemaakt van detail soms wat te fijn om te bevestigen maar ben er wel voor in om een nieuwe kit te kopen , leerzaam en zeer mooi
Marc
 
Een stoere truck geworden, Marc. Als de wielen niet recht zitten, kan je er een stalen as in steken.
 
Hey Marc.

Misschien een leuk idee om je truck een lading mee te geven , schaal is 1:35 ,dus er is veel mogelijk bvb Tamiya heeft een tof setje olievaten , of wat zelfgemaakte kratten , of wat rechthoekige vormen onder een zeil... zou misschien leuk zijn daar je truck toch al verweerd is.
Ps. Proficiat met je resultaat, maar dat wist je al hè :)

Greetzzzz Modest
 
Met die gedachte loop ik ook nog rond maar eerst even wat stoom afblazen en zien wat het word misschien heel misschien komt hij op een dio te staan maar dat is nog toekomstmuziek
In ieder geval bedankt voor de reacties
Marc
 
Die is mooi geworden.Ik vind het een geweldige truck die mooi gebouwd is.
Marc S.
 
Dank u makker ik heb er heel wat zweet en geduld moeten insteken
Marc
 
Mooie truck geworden Marc.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan