Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 VW Golf 5 [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22

Discussie: VW Golf 5 [wip]

Standaard

Mooi gespoten.
    Marc S.

Standaard

De laatste dagen nog wat aan mijn interieur gewerkt de vloermat en hoedenplank heb ik met witte knutsellijm ingesmeerd na alles goed afgeplakt te hebben om daarna alles goed bestrooid met bakbloem , goed aangedrukt laten drogen en dan het overtollige verwijderd
    Daarna alles in donker grijs gespoten ter vervanging van zwart wat ik op aanraden nooit meer gebruik op kleinere schalen

De P.E. onderdeeltjes zijn hier toch geweldig in samenwerking met veiligheidsgordels lijkt het een mooi geheel

Vraagje wat is dit ?

Isofix ook niet bekent wel de meeste moderne auto's hebben dat , waar ? Wel tussen de rug en de zit van de achterbank
    Voor wat dient het ?
    Wel heel eenvoudig elke constructeur levert kinderstoeltjes met dat isofix systeem het stoeltje klikt in die houders en zit muurvast

Het instrumenten paneel zit vol P.E. stukjes prachtig gesneden
    Ook helemaal in hetzelfde grijs gespoten
    De decal van de instrumenten viel in 4 a 5 stukjes niks meer mee aan te vangen
    Nu heb ik plastic A4 mappen vol met decals en daar twee metertjes gevonden die gebruikt en het p.e. paneeltje erover gezet en alles leek origineel

Voila makkers dat is het ben nu bezig met het chassis maar das voor laters
    grt
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Mooi werk Marc en vele details.
    Pascal

Standaard

Ziet er goed uit.
    Marc S.

Standaard

Marc , ivm je AB , is de naaldbeschermer nog ok ? Als die een deukje heeft van te vallen of zo , dan kan je daar verfophopingen hebben die dan ineens loskomen en spetters geven.

Greetzzzz Modest

Standaard

Neen die is nog nooit gevallen en zelfs met de dikkere naald heeft hij het echt degoutant
    Ik gebruik hem nu om kleine zaken te spuiten waar je geen foutjes kan op zien , geef mij mijn Badger maar die is minstens 20 jaar oud en doet nog altijd wat hij moet doen de kop ziet er niet uit omdat ik door mijn eigen stommiteit hem heb moeten loswringen met een tang maar werken doet hij nog perfect heb dit moment nog een fijnere naald bij gekocht om echt fijne zaken te brushen
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Marc,

Dit is weer knap werk wat je aan het doen bent. ik blijf volgen ;-)
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten