Hoofdsponsor

1/12 Tamiya Ducati 1199 Panigali (wip)

Ik ben fan aan het worden van zero paints! Ik gebruik ook hun primer en dat gaat ook zonder problemen!
Ondertussen de grotere carrosserie stukken gespoten en gedry-fit... En een geluk want blijkbaar loopt er een remleiding slecht en staat de neus niet helemaal recht. Dus dat eens goed bestuderen en dan carrosserie in de eerste laag lak zetten

86b1cf748ea9dbdcc0e1dd53ce7febe7.jpg

a0443696b1b3582fb90520c93dda9f35.jpg

52193d132b511c87bbfb6b8c6b2657c5.jpg
 
Word al een mooie fiets en hoop dat je zijn neus recht krijg. En kijk ook even naar die naad in de tank voordat je gaat spuiten ;)
 
Ja, die naden blijven een zwak punt... ik heb die epoxy putty van tmiya maar vind die verschrikkelijk om mee te werken
 
Is dat die uit twee componenten bestaat? Die is niet echt geschikt voor naden is meer voor het grove werk, gaten vullen of bijvoorbeeld spatbord verbreders maken. Je kan eens kijken voot Tamiya putty of van Revell. Je kan zelfs secondenlijm gebruiken, beetje lijm op de naad en gelijk iets van bloem erover strooien, laten drogen en schuur je gek maar d naad is weg :)
 
Ja was idd twee componenten... voor volgend model eens de bloemmethode proberen!
 
Klaar!!!

Op het laatste moment nog af te rekenen gekregen met Murphy...
Eerst laten vallen, maar kunnen herstellen. Dan helemaal op het einde op het ruitje wat lijmplekken door de nukkige spiegels...
Hier en daar wat kleine schoonheidsfoutjes maar al bij al toch blij!

Een kennis was onder de indruk en mag op zijn kosten de ducarti 916 maken, maar is in backorder... dus ondertussen effe de mercedes clk gtr!

6aaa39b8530ed12a8a51828b42f7bcff.jpg

fb5ad17d99dd25e5ffc54f5b36497559.jpg

73a2e6b372f408e2a0e8ed4e8d53185b.jpg
 
moest ge hem op straat fotograferen ik zou zweren dat het een echte is , knap werk
Marc
 
Mooie motor geworden maar ik vrees dat ik een magic fingerprint zie rechts van de koplamp (links op de eerste foto). Misschien nog eens opblinken of polijsten?
 
Fingerprint is ondertussen al weg... was gewoon een ‘vettige vinger’ ;-)
 
Knappe motor geworden top.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan