Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/16 Panzer 1 Ausf, A (WIP)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Panzer 1 Ausf, A (WIP)

Standaard Panzer 1 Ausf, A (WIP)

Tussen de figuren en een niet mee werkende COE door ben ik deze nieuwe kit van Takom gestart zodat ik wat afwisseling heb in het hobby gebeuren
    Over de kit zelf de pasvorm tot nu toe is prima, detaillering ziet er na mijn idee ook goed uit maar je moet wel van schuren houden, zeker bij het onderstel en hij is goedkoper dan een fatsoenlijke 1/35 Dragon kit.

Dit komt dus veel voor dat de aanhechtingspunten op het lijmvlak zitten dus extra schuurwerk.

Spreek voor zich denk ik

Wat uitdruk puntjes deze zitten wel aan de binnenzijde gelukkig maar mogen best wel aandacht krijgen.

Return rollers met merknaam en geen gesodemieter met een ander lettertje ertussen dat je moet aanpassen om de naam correct te krijgen.

Alle onderdelen die nodig zijn voor de eerste vier stappen van de bouwbeschrijving.

En alles even in elkaar gestoken zonder lijm.

Standaard

ondanks de schaal best wel klein denk ik. Ziet er wel leuk uit. succes met deze.

Standaard

Ferm uit de kluiten gewassen Panzer I in deze schaal. Leuk om hier weer eens een duitschen tank te zien. Wordt het de boxart kleur , of toch iets anders ?

Greetzzzz Modest

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Veel plezier met deze tank!
    Groeten,

Michel.

Standaard

Ik kwam onlangs nog een video tegen van deze kit:

https://www.youtube.com/watch?v=WPEq2kl68xI
    Groeten,

Michel.

Standaard

Thnks mannen.

Silenoz, Het is inderdaad een mooi maatje in deze schaal en ik schat dat hij zo`n 24cm lang word.

Modest, IK denk dat hij wel dienst gaat doen bij de DAK

Michel bedankt voor de link naar het filmpje.

Standaard

Ferme beest en proper bezig weer.
    Pascal

Standaard

Mooi model maar als je de fouten ziet vraag je je soms toch af aan wat dat die fabrikanten denken bij het ontwerp van zo'n kit. Dat het niet gemakkelijk is is zeker maar toch...
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Erwin, fouten wil ik niet zeggen maar misschien met wat iets meer aandacht had het meeste schuurellende wat minder geweest maar gelukkig beperkt het zich tot nu toe alleen bij het rollend gedeelte

Ondertussen weer even gehouden met wat gereedschap en wat ander prul.
    Uitlaten met putty een roest structuur gegeven, waarschijnlijk zie je er nooit wat van terug als de PE roosters erover staan
    Trekhaakding van een ketting voorzien moet nu alleen nog even uitzoeken waar hij op het chassis vast komt te zitten.
    Onderdelen die hout moeten zijn een houtstructuur gegeven door middel van inkrassen met een scribber en de schep en hakbijl met een resinzaagje ingekrast. Na het kraswerk even ingesmeerd met Tamiya thin om de randjes te verzachten.

Standaard

knap... mooie structuur

Standaard

Dat heb je inderdaad heel mooi gedaan. Er in krassen is 1 ding maar dit lijkt op echt hout.
    Groeten,

Michel.

Standaard

Mooi werk, dat hout lijkt levensecht.

Standaard

Zeer mooi.
    Pascal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten