Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Jaguar E-Type [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29

Discussie: Jaguar E-Type [wip]

Standaard

Afgaande op de laatste foto vond ik de korrel nogal grof voor deze wagen maar zie dat hij al weer in bad ligt. Is het de bedoeling dat hij opnieuw in het zilver word gespoten (?) want ik dacht dat Jaguar zilver iets matter en minder "metallic" was.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Erwin ik heb foto's van de echte Jag van die mens en dat is een originele zilveren auto het enige verschil is dat het ene van de laatste generatie is en die bestaat niet in modelbouw
    Dat is die met iets hogere cabine en rechte koplampen en dat was in feite 2+2 dus een 4 zitter en dat scheelt wel wat in kleur combinaties
    Nu wat het verven betreft de kleur op zich is niks verkeerd mee , maar het plastic heeft zich weer gemanifesteerd en van dichtbij is het niet de grove korrel van de verf maar allemaal kleine putjes en dat geeft dat grove effect , daarom in de remvloeistof
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Krijg met geen stokken de verf terug losgeweekt eerst een halve dag in de remolie en nu de hele avond in de ovenreiniger je ziet gewoon niks aan de verf en dan heb ik ze nog eerst licht geschuurd dat de glans eraf is niks niks niks gebeurt er
    Oplossing ik zal een nieuwe Jag moeten bestellen want er mankeert toch een stukje aan deze Jag en hulp krijgt ge niet van Heller hoor die reageren gewoon niet , heb 3 mails in het Frans gestuurd ik denk dat ze ergens verloren gegaan zijn bij Heller
    Marc

Standaard

Spijtig dit te lezen Marc en hoop dat het goed komt.
    Pascal

Standaard

De miserie gaat nog efkes verder , bestel een nieuwe Jag bij Domino twee dagen later een grote doos word afgeleverd ikke zeer blij , dooske open teleurstelling was enorm het was een Jaguar maar een cabrio daar kan ik dus niks mee doen , naar Domino gebeld en afgesproken om de dag daarna even over en weer te rijden ongeveer efkes 150 km te bollen en dan nog eens terug maar het was wel de moeite echt een wondermooie streek is dat daar echt een aanrader de Vlaamse Ardennen he en de mensen van Domino ongelooflijk vriendelijk mijn doos met de juiste Jaguar stond al klaar , ze maakte er geen problemen over, heb me dan nog laten vangen voor een Audi quatro
    Terug naar huis ( we hebben toch niks anders te doen he )en het was een mooie uitstap
    Eenmaal thuis gekomen nieuwe dooske open het stukje dat bij de eerste doos zat , zat er nu bij gelukkig maar dan kwam de volgende verrassing het was dezelfde doos maar nu zaten er verkeerde wielen in ( wat is dat met Heller ? Antwoorden doen ze niet ) gelukkig had ik de wielen van de eerste doos nog , de wielen zijn die van een Jaguar Le Mans maar dat is een andere kit
    Direct alles geschuurd ontvet en in de primer filler gespoten en ik was zo slim ? geweest om zero zilver verf mee te brengen van Domino dus de jag mooi gespoten zoals het moest zijn
    Vandaag de volgende misser nu deze keer mijn eigen fout ik ging de vernis laag spuiten en wat doet da kieken hier ik verwissel zonder er erg in te hebben de verharder met de vernis een fout met grote gevolgen die begon al in mijn airbrush te stollen , nu de jaguar is volledig gespoten geraakt ik hoop alleen dat ze goed hard word , dan word het even schuren en een nieuwe goede laag opzetten
    Duimen he mannen
    Marc

Standaard

Ik duim mee dat het goed komt.
    Pascal

Standaard

Komt wel in orde eerst eens naar Artobi om nieuwe dichtingen en nog wat raad vragen
    Thanks
    Marc

Standaard

Hopelijk komt het nu goed.
    Marc S.

Standaard

Het zit je echt niet mee met deze wagen hé Marc maar niet opgeven, komt wel in orde.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ronde drie Jaguar was mooi gespoten , maar na drie laagjes verf kreeg ik weer de schubben als bij de eerste keer terug in de remolie nu kwam die weer niet los wel lang laten weken
    Nu daarstraks zie iets raar aan de motorkap ik frutsel er wat en plots komt er een tweede huid los compleet aftekening van de motorkap net een copy van de originele maar het was maar een klein velletje en zo heb ik nu de hele Jag helemaal ontdaan van de verf ligt nu afgespoeld te drogen straks opnieuw in de verf zetten
    Duimen he mannen , het moet toch ooit eens lukken he
    Marc

Standaard

En het gaat lukken als jij je er tanden in zet en blijf duimen.
    Pascal

Standaard

Zeker beste vrienden hij is weer helemaal proper klaar om opnieuw te beginnen , heb weer volgetankt met moed op de beurs in Lichtervelde een paar goei vrienden gezien
    Bedankt voor jullie reacties een echte opkikker
    Marc

Standaard

Veel tegenslag bij deze, maar verlies de goede moed niet en doe verder.

Standaard

Zeker niet , de moed laten zakken waarom ? Er kan al eens iets mis gaan he maar daarom stoppen we niet he
    Bedankt voor jullie reacties
    Marc

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten