Hoofdsponsor

1/48 SU122 [wip]

Ik vind het een heel puik resultaat. De uitlaten zijn bijzonder goed gelukt, maar ook andere details zijn goed op orde. De modderaanslag doet me misschien wel wat aan baby's denken maar ik besef dat modder er in sommige gebieden heel anders uitziet dan in andere gebieden dus daar kan ik niets over zeggen.

Al met al een geslaagde missie en iets om vol trots te tonen.
 
Ik moet toegeven dat ik even ook iets in die aard gedacht heb toen ik de foto's bekeek 😁😁 gelukkig is het in het echt een stuk minder diarree-achtig, maar de kleur is toch niet helemaal geworden wat ik voor ogen had.

Modder en stof vind ik echt moeilijk om precies te krijgen zoals ik wil, maar ik ben bij deze toch al een stukje de goeie weg op vind ik.

Merci voor je fijne feedback!

Merci voor je
 
Leuk model geworden slijtage vind ik wel aardig gelukt, net goed genoeg om er geen afgerachte bak van te maken.
 
Het ziet er zeer overtuigend uit. Nog veel studiegenot en niet vergeten de lijm nog eens boven te halen!
 
Prachtig natuurgetrouw weergegeven, want een tank in actie zal er wel ongeveer zo wel uitzien zeker in deze winter natte periode
Goed gelukte verwering
Marc
 
Zeer mooi eindresultaat en mag gezien worden.
 
Hey,

Inderdaad, een model dat gezien mag worden..., knappe verweerwerken..
 
Mooi geslaagd project. Weathering is realistisch en zeker niet overdreven.
Ben benieuwd naar je volgende bouw.
Mvg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan