Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Mercedes AMG GT 3 - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26

Discussie: Mercedes AMG GT 3

Standaard

Schone werken aan de carosserie. Ik zou voor zero gaan. Ik vind de LP van tamiya te donker.

Standaard

ZP it will be !!!!

Greetzzzz Modest

Standaard

Maybe this will work

Standaard

Hey Anthony ik ga ook voor Zero hoor leuke spuitverf waar ( bijna ) niks verkeerd mee kan gaan
    Om kleur op code te bestellen moet je gemakkelijk een paar weken wachten en zal in de toekomst nog moeilijker en duurder worden denk ik
    Goe bezig kerel
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Als je een feller en lichter rood wilt, is dit een alternatief :

Zero Paints ZP-1404, Coca-Cola new red :

Standaard

Update !

Heren, ik heb de body gespoten in het Ferrari rood van hierboven, vers uit het flesje met wat druppels verdunner , en na een laagje of vijf had ik onderstaand resultaat :

Ben er niet ontevreden over , die ZP zijn echt fijne verfjes eens je onder de knie hebt hoe je ze het best gebruikt*
    Nu moet ik verder en ik dacht het volgende te doen :*
    Daar de echte wagen volgens mij zwart is en er rode vlakken zijn opgeplakt , is mijn decal setje net het omgekeerde , dus dacht ik de zwarte (enkel die ) rechtstreeks op de verf aan te brengen om vervolgens de hele body te clearen met gloss en pas daarna de rest van de decals aan te brengen (sponsors, nummers....)Witte decals rechtstreeks op rode verf is niet zo'n goed idee , ik zou wel eens kunnen eindigen met roze decals.*Vervolgens zou ik alles sealen met een mat/satin vernis. Wat denken jullie van dit plan ?

Ondertussen wat troubles met de AB , wou de naaldpakking uit de AB (H&S evolution) halen , dat is een vijsje met een teflon pakking in de kop van de AB, echter het ding zit muurvast , in ik wil er niet teveel brute kracht opzetten wegens dat messing vijsje zou wel eens kapot kunnen zijn en dan is de hele AB om zeep , heb de body een hele nacht in cellulose thinner laten weken en deze morgen nog eens geprobeerd echter zonder resultaat , misschien weten jullie een oplossing ??

Greetzzzzz Modest

Standaard

beste wat je kan doen is raad vragen een Erik van Almere die geeft altijd wel goeie raad , heb dat probleem ook
    Ook eens kijken op YouTube zal wel ergens een filmke van staan zeker
    Het is toch geen linkse schroefdraad he want dan kan je nog lang wringen he
    Suc6 makker
    Fantastisch kleurke he mat vind ik ook wel machtig ( blinkend is ook wel knap )
    Marc

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    beste wat je kan doen is raad vragen een Erik van Almere die geeft altijd wel goeie raad , heb dat probleem ook
    Heb ik al gedaan Marc , ik mag de body opsturen dan gaan zij het proberen, maar dan ben ik m’n AB zeker een week kwijt.

Greetzzzzz Modest.

Standaard

Bij Artobi die gast doet dat ook maar het is wat ver voor u he om efkes over en weer te komen zeker
    Marc

Standaard

De body nog eens onder handen genomen , twee laagjes van de rode verf met een paar druppels donkerder rood gebruikt bij de Subaru , niet zo goed te zien op de foto’s maar het rood is nu iets dieper rood.

Greetzzzz Modest.

Standaard

Update over de AB :

Het wonder is geschied . De oplossing was eigenlijk vrij simpel : warmte !
    Ik heb de moor opgezet ( voor onze zuiderburen is dat een waterkoker) , de body volledig gestript en het ding in het kokende water gegooid , na een minuut of tien heb ik het er uit gehaald en na tweemaal wrikken met de schroevendraaier kwam hij er als vanzelf uit , de inkepingen in het vijsje zijn wat beschadigd maar niets erg , heb toch een nieuw setje besteld bij ASA.
    Ikke weer content

Greetzzzz Modest.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten