Hoofdsponsor

1/24 Garage voor VW Golf2 GTI [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er prachtig uit, maar ik mis plots da warm stoveke.
 
Da komt allemaal terug hoor , ben nog aan het opbouwen
Marc
 
Marc, mooi gemaakt die olievanger, maar zou die niet op wielen moeten staan? Om onder de auto te rijden als je de olieplug los draait ?

Greetzzzz Modest
 
Beste Anthony er staan wiellekes onder ben er al eentje van kwijt maar das ook al opgelost
Marc
 
Rudi de wieltjes komen van een kitje dat ik ooit eens gekregen heb van een ex collega en beste vriend die gestopt is met bouwen en al zijn Porsches aan mij heeft gegeven een setje met garage onderdelen in deze wieltjes waren voor zo een ed om op te liggen voor onder een auto te kunnen maar dat word toch niet gebruikt en de wieltjes dus wel
Marc
 
Ok, ben mee Marc .
Weet niet of je er banden gaat op plaatsen want zou toch knap zijn he.
 
Dan uitsnijden en plooien dat was bij mij het moeilijkste omdat ik geen bieg had , mijn vrouw had er een van in de tijd dat ze nog op de drukkerij werkte maar we vinden ze eenvoudig niet meer
Bieg voor de niet kenners is gewoonlijk in olifantenbeen een soort mes dat niet snijd maar daar trek je met een liniaal of lat op de plooilijn een naad daar plooit het papier zonder problemen
Heb dat geprobeerd met de achterkant van een mes maar dat was niet goed , daarna het geplooid zoals je P.E. plooit lat op de lijn en dan omplooien maar dat kan natuurlijk niet overal he

Marc

Beetje laat maar om dat papieren doosje mooi te vouwen is echt niet moeilijk hoor Marc.
Je moet de vouw lijnen "rillen" en een bieg is daar in dit klein formaat niet geschikt voor omdat deze gewoon te dik is.
Pak bij het vrouwtje gewoon een dunnen breipen, of een lege balpen, of een botte priem dat werkt allemaal.
En heb je dit allemaal niet voorhanden kan je ook je papier heel licht insnijden met een scherp mes.....maar dat is de lastigste manier omdat je er snel doorheen zit.
Anders hier nog eens lezen: Basis-voor-papiermodelbouw

Ik weet zeker dat je ze mooier kan maken ;)

Fred
 
Hoi knappe gasten , het is weeral efkes geleden dat ge van mij nog iets gezien hebt , maar de laatste tijd was het nogal hectisch , ik klaag niet hoor maar ik sta meestendeels voor alles alleen voor , boodschappen , kuisen , koken mijn lief vrouwke kan niet goed meer staan met haar rug vele onder ons zullen dat al wel gezien hebben op onze leden dagen , toch heb ik nog wat kunnen knutselen
Een teaserke om jullie wat te verwennen


attachment.jpg



attachment.jpg




attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



attachment.jpg



Voila dat was het zowat , ben nu bezig met een busje WD 40 aan het maken dat is voor later
Grt
Marc
 
Ik vind het knap wat hier neergezet is.
Marc S.
 
Zeer knap Marc, ik doe het je niet na :) de hefbrug vind ik wat te proper, maar ik ben zeker dat je die nog onder handen zal nemen

Greetzzzz Modest
 
zeker en vast
mannen bedankt jullie reacties
Marc
 
Da's een schoon garageken Marc, komt er ook nog een muur achter de werkbank?
 
Dank u allemaal
@ Erwin neen spijtig genoeg niet er komen twee plexi kanten tegen zoals bij de vorige , alhoewel zou ik dat eventueel kunnen doen het is het overleggen waard , ik bekijk het even
Marc
 
Zeer geslaagd Marc en echt aangenaam om naar te kijken.
Chapoo
 
beste vrienden , zeker Erwin en op andere fora vond men dat er een derde muur moest komen , even over getwijfeld en ben dan toch gezwicht , heb een foto van de bouw ervan ondertussen is ze al geverfd en verweerd


attachment.jpg


Peter gaf me ook nog een tip omdat ik er nog een schab kon bij hangen wat op zich geen slecht idee was want in het echt hingen op die vol met schabben , ik blijf voorlopig bij eentje ( misschien )


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


zomaar een kleurtje opgezet , moet natuurlijk verder gedaan worden he


µ attachment.jpg


attachment.jpg


Denkelijk komen er cursuskaften in of boeken ik zie wel en wat onderdelen
Marc
 
Is nikske heb nog tijd genoeg moet toch wachten over info over zijne golf
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan