Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
VW Golf2 GTI (wip) - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: VW Golf2 GTI (wip)

Standaard

Wel beste vrienden , vandaag allee daarstraks ben ik er terug ingevlogen nog niet volle kracht , maar omdat ik toch moet wachten naar de groepsbouw kan ik evengoed de Golf verder afmaken
    grt
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Wel allerbeste collega bouwers ik ben er zoals beloofd terug , dus de eerste beelden
    Hier is een deel van de bedrading en leidingen geplaatst

Hier de verdeelkop van het injectie systeem " K' Jetronic " genaamd een heel simpel maar zeer goed injectie systeem , dus geen carburator dat maakte dat de motor veel veel meer pktjes had en zeer zuinig in verbruik was en ook minder sleet vertoonde dan de carburator modellen omdat de benzine hier veel juister gedoseerd werd en geen onverbrande benzine* verloren ging in het carter wat het gevolg dat de benzine langs de cilinderwanden in het carter liep en zo de wanden olievrij spoelde wat tot sleet leidde zeker voor auto's die korte afstanden aflegde

Hier hetzelfde " gescratcht " onderdeel met de aanzuigluchtbuis en enkele draden als leiding aangebracht

Een stapje verder onderdeel geplaatst " dryfit "

De Porsche turbo velgjes met banden gemonteerd zoals de echte van mijne maat , let op aan het rechtse achterwiel was dat enorm gat , gietfout wat ik niet gezien had bij de aankoop is niet veel meer te zien en dan komt er nog een zwarte stootlijst op ( missie goed gelukt denk ik )

Voorbumper gemonteerd , is een after sales product omdat dat type Golf niet verkrijgbaar was met de nieuwere types van bumpers

ook de achterbumper is geplaatst

Het totaal zicht van de motor vele onderdeeltjes heb ik ook weer moete scratchen omdat Revell die in die tijd en die kit er niet bij waren , zoals de waterdarm (tube )van de radiator tot het motorblok juist naast de alternatoren ook alle andere leidingkjes en draadjes zijn toegevoegd

En daarmede zit ik er weer terug in , in de modelbouw de feestdagen (?) zijn voorbij en mijngarage staat aan kant ( ikke blij ) en nu verder bouwen
    Marc

Standaard

Ik vind de motor er heel goed uitzien.
    Marc S.

Standaard

Dat ziet er allemaal top uit Marc.
    Toen ik nog jong was vond ik dat maar lelijke wagentjes, maar nu ik niet meer zo piepjong meer ben weet ik styling ervan wel te appreciëren, gek hé.
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

dank u mannen
    Ja Dany ieder zijn smaak he

Standaard

Mooi werk en die motor is aangenaam om naar te kijken .
    Pascal

Standaard

Iemand zijn wagen nabouwen is altijd een serieuze opgave maar je bent goed bezig Marc.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Altijd wel leuk om te zien zo`n gedetailleerde motor geef toch net dat beetje meer aan een model.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten