Hoofdsponsor

1/35 T17E1 STAGHOUND Mk. I - Bronco [wip]

Die ziet er heel goed uit, blijkbaar een goede kit met veel details.
 
Goed zo. Je kan nog wat putty gebruiken rond die plaat vòòr de koepel.
 
Alles knap en ok voor mij alleen stel ik de vraag hoe dat allemaal mooi geschilderd word of is alles nog een dryfit ? Zoals achter die vaten ( benzinetanks? ) en de kisten opzij
Wel een mooi pansterke
Marc
 
@silenoz & @HansThomas - bedankt
@erwin - bedankt, inderdaad veel details - waarschijnlijk te veel voor een beginner zoals ik :ohmy:
@stevenVD - s**t - ik heb het niet gemerkt - zal proberen het probleem op te lossen :unsure:
@marc - zijn eigenlijk op hun plaats gelijmd (alles wat ik las was om te lijmen en na verf :(). In mijn verdediging (dankzij mijn functie als optisch ingenieur) heb ik zeer stevige handen en kan ik op zulke kleine plekken werken zonder problemen; Ik zal zien wat er uit komt en zal de volgende keer waarschijnlijk twee keer nadenken voordat ik lijm.
wat betekent "pansterke"?
 
Sorry weer te rap geweest een kleine panster wagen , gepantserd voertuig Ik herinner me juist dat u perfect Nederlands schrijft maar anderstalig bent
Dat is een verkleinwoord voor een gepansterd voertuig
Marc
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het heel mooi om te volgen.
 
Marc, het is wel pantserwagen he, en niet andersom, zoals je in je antwoord nog eens twee keer schreef... Dat vat kan misschien toch beter al bevestigd worden, want er moeten waarschijnlijk nog twee stukken foto-ets op komen om het tegen de zijkant vast te spannen. Laat je dat los, dan moet je in drie stappen werken om die spanriemen er ook nog op te krijgen. Of zijn ze er niet bij? Dan zou ik die toch zelf nog toevoegen.
 
Proper werk tot zo ver en ben benieuwd naar vervolg.
 
Even dit ik zag het echt niet , heb het twee driekeer bekeken en zag mijn fout niet raar he
Marc
 
Er zouden inderdaad foto-ets spanriemen moeten zijn, maar terwijl ik voor het eerst in mijn leven met dergelijke onderdelen werkte, heb ik er echt een beschadigd. Ik bleef experimenteren met andere 3, maar ik heb niets op mijn model te zetten; Mijn ervaring en geen leuke instructies = mijn model zal zonder spanriemen zijn, sorry :)
 
Ik ben nog lang niet klaar, maar hier zijn enkele tussenliggende foto's. Het is de eerste keer dat ik "weathering" gebruik, dus het lijkt misschien overdreven, maar ik leer verschillende technieken; Moet nog veel details schilderen.
De belangrijkste reden voor die foto's was om mijn nieuwe mini-fotostudio te testen

0100-2250x1500_orig.jpg


0102-2250x1500_orig.jpg


0103-2250x1500_orig.jpg





0104-2250x1500_orig.jpg




0105-2250x1500_orig.jpg
 
Bon, dit is de tweede keer dat ik vind dat het woord beginner hier een beetje misplaatst staat, misschien moet ik ook gewoon een andere hobby zoeken of mij vanaf nu ook als een beginner beschrijven. Het kan natuurlijk ook dat je een super talent bent als je vanaf de eerste keer zo een model presenteert.
 
Bon, dit is de tweede keer dat ik vind dat het woord beginner hier een beetje misplaatst staat, misschien moet ik ook gewoon een andere hobby zoeken of mij vanaf nu ook als een beginner beschrijven. Het kan natuurlijk ook dat je een super talent bent als je vanaf de eerste keer zo een model presenteert.


Bedankt - dit betekent veel voor me :). Eerlijk gezegd, als ik aan dit project werk, raak ik echt "hooked" aan deze hobby en keek online naar honderden foto's en YouTube-tutorials voordat ik iets aan het model probeerde; Ik zie veel fouten, maar hopelijk is het volgende model beter.
Heb al een Sherman M4A3 besteld - alleen omdat ik 2 kleuren verf heb (olive darb en rubber) dus ik kan een ander model uit de VS doen. Ik krijg voor Christmass een nieuwe airbrush + compressor (goedkope, maar werkt prima) toen mijn tweedehands Revell kapot ging voordat ik het model af had.
 
Knappe fotostudio! Heb je er een totaalbeeld van?

Dit is hoogstaande modelbouw. Knap!
Als ik even mag muggeziften, (ben geen pantser-kenner, dus kan het ook bij het foute eind hebben) volgens mij loopt er nog een naadje over de loop van het kanon.

Gr
Thiery
 
Werkelijk prachtig voor een eerste keer zeg!
 
Ziet er veelbelovend uit hoor als dit een eerste is... :ohmy:
Als je wil kan je alles nog wat afzwakken met een filter.
Dit brengt de kleuren iets meer naar elkaar.
 
Dat kan tellen voor uw eerste.
 
Amai, een heel aantrekkelijk stukje werk! De weathering is misschien inderdaad wat overdreven, maar valt toch mee. Als geheel ziet het er al heel goed uit, en dat als beginner??? Top!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan