Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Subaru Impreza WRC '05 Tour de Corse [ WIP ] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 48 van 48

Discussie: Subaru Impreza WRC '05 Tour de Corse [ WIP ]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HansThomas Bekijk bericht
    Bedankt voor de kristalheldere uitleg! Ik weet niet of ik me hier ooit aan ga wagen (wagens is sowieso niet mijn ding), de foutenmarge is wel heel erg klein
    Maar het ziet er zeker fantastisch uit. Ik vraag me af of je op dezelfde manier te werk kan gaan voor canopies van vliegtuigen? Ik heb er zelf weinig ervaring mee maar heb nog een Corsair in de stash. Meestal lees je dat de canopy gewoon in Future wordt gedompeld, maar als je het op deze manier aanpakt krijg je wel héél helder cockpitglas.
    dit gaat perfect met cockpit glas ook op deze manier

Mooie uitleg dat je gegeven hebt zou het niet beter kunnen uitleggen

Mark

Standaard

Heren,

De Subaru fabriek draait weer , deze week het interieur afgebouwd en voorzien van decals ,verf , de de zetels met de harnassen , bij de vorige bouw kon ik foto's laten zien van de binnenkant zonder rolkooi maar met dashboard , bij deze is dat wat moeilijker omdat het dashboard als het ware zweeft tussen rolkooi en chassis, soit hier wat foto's

Al bij al vrij simpel maar toch een bevredigend resultaat , de decals voor de dash heb ik uit de kit moeiten gebruiken en die zijn echt geen zak waard , breken , scheuren , niet willen schuiven pffffffffffft

Ook het glaswerk afgewerkt met de decals uit de AM set

Handigheidje hier is de zwarte plastic strook waar de ruitenwissers in geplaatst zitten , das een apart onderdeel en kon ik dus heel makkelijk spuiten , zonder het glas te moeten afplakken

Koplampen zijn super slim ineen gestoken door Tamiya-San , de clear lens leg je van binnenuit in de uitsparing , en het chroom gedeelte houd het hele zaakje op zijn plaats door aan de binnenkant wat CA lijm op de bevestigingspunten aan te brengen , er komt dus geen lijm aan de clear lens , en das mooi meegenomen om het geheel vlekvrij te houden

De achterlichten zijn hetzelfde principe , alleen moet je een clear onderdeeltje in de voorgekleurde lens plakken , de binnenkant is hetzelfde principe als vooraan , alles wordt vastgehouden door het chroom onderdeel .

De eindstreep kan ik in de verte al zien..........

Greetzzzzzzzzzz Modest

Standaard

Mooi werk.
    Pascal

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten