Hoofdsponsor

1/24 Subaru Impreza WRC '05 Tour de Corse [ WIP ]

Schaal 1/24 - 1/25
Een groot verschil tussen de eerste en de laatste foto. Ik zou zelf wel erg bang zijn om erdoorheen te schuren.
 
Bedankt voor de kristalheldere uitleg! Ik weet niet of ik me hier ooit aan ga wagen (wagens is sowieso niet mijn ding), de foutenmarge is wel heel erg klein :O
Maar het ziet er zeker fantastisch uit. Ik vraag me af of je op dezelfde manier te werk kan gaan voor canopies van vliegtuigen? Ik heb er zelf weinig ervaring mee maar heb nog een Corsair in de stash. Meestal lees je dat de canopy gewoon in Future wordt gedompeld, maar als je het op deze manier aanpakt krijg je wel héél helder cockpitglas.
 
Beste Modest ik wil nu niet lastig doen maar giet deze uitleg in How to topic dankan iedereen het opzoeken en verder gebruiken straks enkele klikken verder verdwijnt het van het scherm en dan word het lastig om het terug te vinden , versta je
bedankt autobouwers hebben hier heel veel aan
Grt
Marc
 
Coachke over polijsten is misschien al honderd keer een uitleg voorbij gekomen en als het goed is er al een How To hier over:-)
 
Mooie en duidelijke uitleg met een prachtig resultaat.
Marc S.
 
Bedankt voor de kristalheldere uitleg! Ik weet niet of ik me hier ooit aan ga wagen (wagens is sowieso niet mijn ding), de foutenmarge is wel heel erg klein :O
Maar het ziet er zeker fantastisch uit. Ik vraag me af of je op dezelfde manier te werk kan gaan voor canopies van vliegtuigen? Ik heb er zelf weinig ervaring mee maar heb nog een Corsair in de stash. Meestal lees je dat de canopy gewoon in Future wordt gedompeld, maar als je het op deze manier aanpakt krijg je wel héél helder cockpitglas.

dit gaat perfect met cockpit glas ook op deze manier



Mooie uitleg dat je gegeven hebt zou het niet beter kunnen uitleggen

Mark
 
Heren,

De Subaru fabriek draait weer , deze week het interieur afgebouwd en voorzien van decals ,verf , de de zetels met de harnassen , bij de vorige bouw kon ik foto's laten zien van de binnenkant zonder rolkooi maar met dashboard , bij deze is dat wat moeilijker omdat het dashboard als het ware zweeft tussen rolkooi en chassis, soit hier wat foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Al bij al vrij simpel maar toch een bevredigend resultaat , de decals voor de dash heb ik uit de kit moeiten gebruiken en die zijn echt geen zak waard , breken , scheuren , niet willen schuiven pffffffffffft

Ook het glaswerk afgewerkt met de decals uit de AM set

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Handigheidje hier is de zwarte plastic strook waar de ruitenwissers in geplaatst zitten , das een apart onderdeel en kon ik dus heel makkelijk spuiten , zonder het glas te moeten afplakken

attachment.jpg

Koplampen zijn super slim ineen gestoken door Tamiya-San , de clear lens leg je van binnenuit in de uitsparing , en het chroom gedeelte houd het hele zaakje op zijn plaats door aan de binnenkant wat CA lijm op de bevestigingspunten aan te brengen , er komt dus geen lijm aan de clear lens , en das mooi meegenomen om het geheel vlekvrij te houden

attachment.jpg

De achterlichten zijn hetzelfde principe , alleen moet je een clear onderdeeltje in de voorgekleurde lens plakken , de binnenkant is hetzelfde principe als vooraan , alles wordt vastgehouden door het chroom onderdeel .

De eindstreep kan ik in de verte al zien..........


Greetzzzzzzzzzz Modest
 
Dat ziet er netjes uit Modest, nog een laatste ronde en je bent er ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan