Hoofdsponsor

1/12 Porsche 917K [wip]

This is taking shape nicely, MFH's detail is fantastic.

Thanks and yes the MFH kits are great pieces this is just straight from the box no extra details done
the next one that im going to build i will add extra details
this one is just a big learning progress for me

Mark
 
Thanks and yes the MFH kits are great pieces this is just straight from the box no extra details done
the next one that im going to build i will add extra details
this one is just a big learning progress for me

Mark

Als ik hier zo je werk zie moet jij niet veel meer leren hoor Mark , super werk alweer , en zulke mooie details in die kit. Kijk uit naar het vervolg. Keep up the good work

Greetzzzz Modest
 
Detail aan de lopende band, dus bewonderend toekijken van aan de zijkant.
 
beetje verder kunnen doen nu aan het brandstof systeem
het is nog geen 100% in orde moet links en rechts nog bij werken maar dan hebben jullie al een idee

CktRUXu.jpg

UjCSyuW.jpg

peWwny2.jpg

Mark
 
Mark adembenemend mooi , spijtig dat ik zoiets niet kan kopen ver boven mijn budget en heb ook geen plaats ervoor , dan worden ze zot denk ik
Al mijn modellen staan in twee glazen kasten naast de tv en meer kan ik niet zetten
Marc
 
Mark adembenemend mooi , spijtig dat ik zoiets niet kan kopen ver boven mijn budget en heb ook geen plaats ervoor , dan worden ze zot denk ik
Al mijn modellen staan in twee glazen kasten naast de tv en meer kan ik niet zetten
Marc

bedankt en kwestie prijs
het is rond kijken ik heb reeds de zotste prijzen gezien zowel voor dit merk als andere merken
iedereen heeft zijn eigen budget ik heb heel veel van men andere modellen verkocht om dit te kunnen doen
en ja plaats gebrek op een moment komen we daar allemaal wel voor te staan zeker

Mark
 
Markske wat zijn zowat de beste merken voor zulke bouw en waar kan je die vinden
Marc
 
Ik volg deze in stilte maar sta steeds weer te kijken van de details.
Fijn dat je goesting voor modelbouw daar weer terug van is gekomen, ziet er ook uit als een heerlijke kit om te bouwen.

Fred
 
Markske wat zijn zowat de beste merken voor zulke bouw en waar kan je die vinden
Marc

tamiya is heel goed en laat ook genoeg ruimte om zelf bij te detaileren de prijzen verschillen enorm
ze hebben de oude porsche 934 terug uit gebracht ik dacht ergens rond de 130 euro
fujimi heeft ook kits 1/12 of 1/16 (rond de 70 )zien er ook goed uit en revell heeft er ook
er hangt natuurlijk veel af welke auto je juist wenst te bouwen
in de kleinere schaal 1/24 veel meer keuze in wagens natuurlijk

Mark
 
Ik volg deze in stilte maar sta steeds weer te kijken van de details.
Fijn dat je goesting voor modelbouw daar weer terug van is gekomen, ziet er ook uit als een heerlijke kit om te bouwen.

Fred

het is inderdaad een heel leuke kit om te bouwen maar zeker geen tamiya
Tamiya valt in elkaar en weinig opkuis werk aan
dit is een multi media kit beperkte oplage rond de 500 stuks
veel meer opkuis werk en puzzelen om in elkaar te krijgen
je mag niet altijd de instructies volgen
veel dryfit is de boodschap en vooruit denken naar de andere onderdelen die dan nog geplaatst moeten worden

en ja inderdaad fijn om zo de draai in de bouw wereld terug gevonden te hebben

Mark
 
De Porsche 934 als je er nog een kan kopen gelijk doen want er worden geen nieuwe meer bijgemaakt wat er nu te koop werd/word aangeboden zijn dus de laatste die Tamiya heb geleverd.
 
Blijft knap om te volgen in stilte weliswaar want kennis in deze is zeer beperkt.
 
Porsche 934 was een kwestie van pre-orderen blijkbaar, die zijn helaas allemaal al vergeven.
 
nog verder gedaan

mCpvgvb.jpg

Pe9krao.jpg

467OSoY.jpg

oPZKFLZ.jpg

dat was het voor nu

Mark
 
Mooi mooi! Er komt al goed vorm in.
 
eerste laag blauw gezet nog een beetje polieren en klaar voor de volgende laag blauw

ul4X87X.jpg

Mark
 
Lekker bezig en het is een jongetje zie ik :)

Misschien wel een overbodige vraag maar had je de deuren en zo al gepast want zou minder leuk zijn als als deze niet echt lekker passen en dat je je spuitwerk moet gaan beschadigen om alles passend te krijgen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan