Hoofdsponsor

1/12 Porsche 917K [wip]

Dat beloofd hier wat we te zien gaan krijgen knap.
 
nog een paar onderdelen in orde gekregen dus even tijd voor een dryfit om te zien of alles nog past
en natuurlijk hoe het geheel gaat komen

ASKoHrT.jpg

gx6SdbJ.jpg

aboVHi5.jpg

dat was het voor nu

Mark
 
Amai, schoon bloksken. Nu nog wat bedrading er bij en 't is weer smullen.
 
Stunning only a kit like MFH can do, the pinnacle of car modeling if you as me , only have one MFH kit myself and that is the Pink Pig , I will certainly be watching this,
 
Amai, mooi blokske. Welke verf gebruik je? Ziet er echt metaal uit.
 
Stunning only a kit like MFH can do, the pinnacle of car modeling if you as me , only have one MFH kit myself and that is the Pink Pig , I will certainly be watching this,

also a nice kit and thinking on getting that one
this are kits that you have to take your time and you will get a great model

Mark
 
bedankt voor het antwoord. Ik heb hier chrome staan van alclad maar krijg het niet mooi. Het wordt altijs grijs...
 
Michel, zwarte glossy onderlaag; daarna heel dunne laagjes chroom (mistcoats) op lage druk met fijne nozzle/naald. Vernissen met aqua varnish van Alclad.
 
Hey Roy, Ik heb de glans zwarte laag van alclad gebruikt.
Dus waarschijnlijk te dik gespoten dan. Ik spuit altijd met redelijk hoge druk. Ik heb de verf nog dus als ik het nodig heb ga ik nog eens proberen met je tips.
 
Je kan ook blinkend zwart gebruiken van tamiya zoals Ik doe
En inderdaad alclad spuiten in zeer fijne laagjes
 
beetje verder met de motor
nu nog wat onderdelen gemonteerd op de blok

FEBTAhi.jpg

Z1hw765.jpg

61qQwrI.jpg

inQQRty.jpg

nu nog wat onderdelen monteren en ben stiekem aan het hopen om dit weekend de eerste kabels te kunnen leggen

Mark
 
Mark( met een K ) dat ziet er echt bangelijk uit ben 200% jaloers
Knappe bouw echt waar
Marc
 
Inderdaad dat is een heel mooi blokje aan het worden.
 
Echt een schitterend blok aan het worden
 
iedereen alvast bedankt voor de lovende woorden
een goede tip voor wie zich ook aan zo een kit gaat wagen geloof niet alles wat op het plan stat van kleuren
heb zelf kleuren aangepast.
Ik heb geen idee hoeveel uur ik al in dit blok heb gestoken maar speelt geen rol tis het plezier dat telt

ik hoop in het weekend terug een update te hebben

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan