Hoofdsponsor

1/24 Chevy Fleetliner '51 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ben heel nieuwsgierig hoe dit gaat worden.
Marc S.
 
Eerste laag plamuur getrokken niet proper maar word direct geschuurd voor het volledig uitgehard is

51097550990_fb2bb4e5b0_c.jpg


Nat geschuurd

51097550755_6893da0953_c.jpg

51096748506_8c9f972eac_c.jpg


Eerst eten dan werken en daarna een tweede propere laag leggen om putten en krassen te laten verdwijnen
Marc
 
Zeg Marc, als je zulke verbouwingen doet, dan ga je er toch wel lichten in aanbrengen ook toch ??
 
owh nee het gaat hier lijken op al die verbouwseries op Discovery !!! Marcs plastic Customs corner.:D
 
Laatst bewerkt:
proberen he Luc ik heb het nogal gedaan maar niet zo drastisch
 
Voor mij moet je dat niet doen hé Marc, enkel voor jezelf, maar het zou wel mooi zijn.
Zie hem in gedachten al staan zo geverfd in een speciaal kleurtje zoals dat metaalrood dat je nu ziet op Renault types.
 
Ik weet het wel Erwin we kennen elkaar nu toch al een paar jaar he , misschien doe ik het wel wie weet
Marc
 
Na wat plamuren en schuren , na de tweede laag plamuur

51099458450_c87ef7f6cc_c.jpg

51098749347_f2106e27e2_c.jpg

Even intens schuren onder stromend water en hier en daar nog een putje wegwerken heb ik primer gespoten om het resultaat eens te bekijken , ben al redelijk tevreden

51099458320_b86a2a806a_c.jpg
 
Ja man, dat ziet er bangelijk uit... maar ik zou er niet meer zo soepel in- en uit kunnen stappen als dat een echte was helaas.
 
Dany dank u , er is nog massa's werk aan eer dit naar mijn zin is
Marc
 
het dak ziet er op het eerste zicht goed uit.
De raamstijl vooraan heeft precies nog wat bewerking nodig ;)
 
Jaja Jordi ik ben er volop mee bezig , dit was maar te kijken of er nog verzakkingen of krassen in zijn moet terug geschuurd worden nog bijlange niet klaar
Thanks
Marc
 
Kan me best voorstellen dat het veel werk vraagt eer het goed is.
Marc S.
 
Ik ben toch weer hevig bezig geweest en de Chevy staat al in zijn kleurke , deze keer zonder spuitproblemen alleen wat stofjes in de motorkap en enkele op de body
Na de zwarte primer lichtjes geschuurd met een 1000 grid daarna Alclad Speed zilver gespoten om daarna met Violet Candy overspoten


51104569179_13afff18b9_c.jpg


51105599845_8f00ef592e_c.jpg


Ga nu proberen hem goed te laten drogen en dan ook weer lichtjes schuren met nog fijner schuurpapier om daarna een ferme laag vernis op te spuiten
Marc
 
Heel mooie kleur en prima in de lak :)
 
Speciaal kleurtje voor een speciale auto.
tof.
 
Ziet er goed uit Marc, de kleur doet er veel aan bij dergelijke machines.
 
Dank u kameraden voor jullie reactie's
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan