Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Chevy Fleetliner '51 [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 67

Discussie: Chevy Fleetliner '51 [wip]

Standaard

Zeg Marc, als je zulke verbouwingen doet, dan ga je er toch wel lichten in aanbrengen ook toch ??
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Als gij da wilt doe ik het
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

owh nee het gaat hier lijken op al die verbouwseries op Discovery !!! Marcs plastic Customs corner.
    Laatst gewijzigd door cargomaster1; 05-04-21 om 20:56 Reden: tekst

Standaard

proberen he Luc ik heb het nogal gedaan maar niet zo drastisch

Standaard

Voor mij moet je dat niet doen hé Marc, enkel voor jezelf, maar het zou wel mooi zijn.
    Zie hem in gedachten al staan zo geverfd in een speciaal kleurtje zoals dat metaalrood dat je nu ziet op Renault types.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ik weet het wel Erwin we kennen elkaar nu toch al een paar jaar he , misschien doe ik het wel wie weet
    Marc

Standaard

Na wat plamuren en schuren , na de tweede laag plamuur

Even intens schuren onder stromend water en hier en daar nog een putje wegwerken heb ik primer gespoten om het resultaat eens te bekijken , ben al redelijk tevreden

Goede topic beantwoorder dancooper's schermafbeelding

Standaard

Ja man, dat ziet er bangelijk uit... maar ik zou er niet meer zo soepel in- en uit kunnen stappen als dat een echte was helaas.
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

Dany dank u , er is nog massa's werk aan eer dit naar mijn zin is
    Marc

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

het dak ziet er op het eerste zicht goed uit.
    De raamstijl vooraan heeft precies nog wat bewerking nodig
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Jaja Jordi ik ben er volop mee bezig , dit was maar te kijken of er nog verzakkingen of krassen in zijn moet terug geschuurd worden nog bijlange niet klaar
    Thanks
    Marc

Standaard

Kan me best voorstellen dat het veel werk vraagt eer het goed is.
    Marc S.

Standaard

Ik ben toch weer hevig bezig geweest en de Chevy staat al in zijn kleurke , deze keer zonder spuitproblemen alleen wat stofjes in de motorkap en enkele op de body
    Na de zwarte primer lichtjes geschuurd met een 1000 grid daarna Alclad Speed zilver gespoten om daarna met Violet Candy overspoten

Ga nu proberen hem goed te laten drogen en dan ook weer lichtjes schuren met nog fijner schuurpapier om daarna een ferme laag vernis op te spuiten
    Marc

Standaard

Dat ziet er al heel goed uit Marc, mooie kleur ook
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Heel mooie kleur en prima in de lak
    Groeten,

Michel.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten