Hoofdsponsor

1/24 Chevy Fleetliner '51 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Hallo Marc. Een dak verlagen, dat is een secuur werk aan de stijlen. Ziet er een goed geslaagde operatie uit . Dat metallic kleur past goed bij dit model. Je hebt nu een uniek exemplaar. Willy.
 
Ziet er geweldig uit.Nu nog heel laag leggen eventueel met de orginele wielen dat zou in mijn ogen prachtig zijn.Heb al vele customs gezien op oldtimermeetings met de orginele wielen.Is natuurlijk uw beslissing.
Marc S.
 
Ferm Candy kleurke, dat volledig past bij zo'n model !!!
 
Dank u makkers
we zien wel hoe het uitdraait he
 
Mijn excuses voor gisteren , volle moed begonnen met schrijven hier het lukte langs geen kanten fouten geen juiste woorden vinden en dan plots* zonder erg in te hebben een verkeerde toets ingeduwd en alles was weg , ik was er echt niet met mijn gedachte bij
Dus even opnieuw beginnen he
Ok hier gaan we
het is weer al een hele tijd geleden dat ik hier echt actief ben geweest heb het een en ander wel bekeken maar door het vele werk van een gepensioneerde is het een beetje beginnen te slabakken
Ik had veel werk 1/1 aan de BMW van onze dochter , ik heb daarvoor een halve motor moeten demonteren maar het goede nieuws is dat ik het gevonden heb
Ok terug modelbouw
De Chevy bleef maar tegenslagen hij was al een paar x gespoten voordien en ook nu wilde het maar niet lukken hij is dan ook meermaals herspoten tot op een dag alles was mooi gespoten , bijna geen of weinig stofjes erin* , haalde ik een spuitbusje vernis boven dat ik nog had liggen van een reparatie aan een 1/1 Polo en begon met een mistlaagje te leggen en na mijn wachttijden te respecteren zag ik op de zijkanten een afloper en wat deden we dan 1/1 die afloper blijven voeden tot die eraf valt en zie je daarna niks meer ( heb ik al een paar x gedaan ) maar was de reactie de onderliggende candy kleur vloeide mee dus lichtere vlekken in de verf ( **** ) deze keer goed laten drogen en dan maar opnieuw beginnen te schuren met een 1200 grid onder stromend water om zeker geen geschuurde deeltjes onder het schuurpapier te krijgen dat krassen zou kunnen veroorzaken , na een lange droogtijd afgewassen met wasbenzine en terug de candy violet er terug op tot een mooie donkere kleur ik was tevreden
Dit keer dezelfde vernis gebruikt maar wel gedecanteerd van de spuitbus en met de A.B. gespoten laag voor laag en iedere keer terug geschuurd ( mat gezet ) en toen ik de laatste laag spoot zag ik iets wat ik nog niet snel gezien had zo glad dat polijsten het alleen zou verslechten echt mannen heb hem zo uit mijn spuitcabine gehaald ikke blij natuurlijk kijkzelf maar


51132961010_70263dd27f_c.jpg[

51131174722_a05816244d_c.jpg


51132059923_6a4d9ec64a_c.jpg


51132059838_f05a4b1c0e_c.jpg

ik ben dan snel verder gegaan met het interieur

51131848841_ff968022f0_c.jpg


51132960480_3f80050522_c.jpg


51131848691_99486d4132_c.jpg

zo dat was het , ik ben nu bezig met de ramen te verdonkeren met folie van 1/1 auto's die ik nog had liggen maar dat is voor later he , ik hoop dat jullie het ook mooi vinden
Marc
 
Dat is zeer mooi Marc, ik ben weg van dat kleur.
Dienen die zwarte lijntjes in het motorcompartiment om aan te geven waar je nog "leidingen" aan moet brengen ?
 
Neen Dany dat stellen elektrische leidingen voor maar die zijn al terug weggewerkt trok op niks
Marc
 
Ondanks de tegenslag is het ditmaal mooi gelukt.
Marc S.
 
Geweldig resultaat amai.
1ste foto is wel speciaal door spiegeleffect op het dak.
 
Prachtige lak, wordt zeker een blikvanger Marc.
 
dank u maatekes voor jullie reacties ik word er blij van
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan