Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/76 Bedford MK
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Bedford MK

Standaard Bedford MK

Terwijl ik aan het sukkelen ben met de FiSk 199 en de BSA bikes, nood aan iets om te bouwen.

Deze maal terug naar de roots, de kleinere schaal en nu een 1/76 Bedford MK van JB Models.
    Even herinneren dat de Bedford MK de opvolger is van de Bedford RL, 2 types die bij de Belgische Rijkswacht in dienst zijn geweest. heb zelf nog met beide types trucks gereden. De boxart stelt dat dit een 4 tonner is maar bij ons stonden ze bekend als een 3 ton truck.

Vermits mijn fototoestel dienst weigert, zijn de foto's genomen met gsm.

De boxart en de kleuren waarin de truck zal uitgevoerd worden als zijnde een truck van het Britse leger onder UN mandaat.

De instructies zijn simpel en goed. Decals voor 3 types Britse trucks.

De sprues met dikke zware onderdelen maar daarentegen wel een hele heldere cabine uit één stuk.
    Voordeel: geen gesukkel met ruitjes plakken.
    Nadeel: je kan van binnen niet spuiten want dan moet je eerst heel veel sukkelen om de ruiten aan de binnenzijde ook afgetaped te krijgen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Heel veel succes en plezier met deze kit, kan je binnen niet afplakken met liquid mask en een kwastje?
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Bedankt Aris.
    Ja zou moeten lukken maar uiteindelijk zal er binnen niet te veel te zien zijn.

De bouw gaat vlot, het chassis steekt al in elkaar.

Op naar het spuithok!

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Veel plezier met deze kit.
    Groeten,

Michel.

Standaard

Mijn interesse heb je steeds met uw werken en volg ook deze.
    Pascal

Standaard

succes met deze. Ziet er fijn gegoten uit.

Standaard

Hoewel zware plastiek gaat de bouw hier iets vlotter bij zover dat ik al enkele onderdelen in dryfit kan stellen.

De spatborden aan de achterwielen heb ik weggesneden en vervangen door plastiek kaart. Omgerekend hadden deze van de kit zowat de dikte van een pantserplaat en dat kan niet de bedoeling zijn.
    Gaat hier nog goed komen .....

Standaard

Hey,

hehe, op kleine schaal dan nog wel....
    Ik heb een heel licht vermoeden dat dit een kanshebber voor de zwart/wit gaat worden...

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten