Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
The player [DONE] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 59 van 59

Discussie: The player [DONE]

Standaard

Of je het nu zelf een topper vind of niet, het is in ieder geval een mooi figuurtje geworden dat zeker mag gezien zijn.
    Ik doe het je niet na.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

heel leuk. Knap gemaakt
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Ron machtig gedaan echt knap , je kan er blijven naar kijken
    Tof , proficiat
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

net even van voor naar achter gescrold, vooral naar de prentjes gekeken, WOUW, prachtig gemaakt.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Mannen bedankt voor de reacties en het volgen.

Standaard

Niet echt tevreden?? Dan wil ik wel eens een figuur van u zien waar je wél tevreden over bent, amai. Knap. Vooral hoe je de verschillen in materiaal hebt weergegeven : stoel, koptelefoon, bril, kledij,...

Standaard

Vind het best goed gedaan, wat het softe aangaat voor een tiener mag dit zeker, hier ontbreken meestal de markante gezichts-treken van volwassenen , misschien hadden de kleren, accessoires en schoenen iets contrastrijker en harder gemogen maar dat is persoonlijk.
    Maar zoals gezegd ik vind het best goed gedaan.

Standaard

ik zie geen plaatjes, alleen 'gebroken icoontjes'...
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

hier is alles nog zichtbaar
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Als je met 'te soft' bedoelt dat er meer schaduwen, highlights hadden mogen zijn, kan ik je volgen.
    Dat gezegd zijnde is de verhouding highlights schaduwen over de ganse figuur even genuanceerd wat balans brengt.
    Ik vind dit toch een geslaagd figuur.

Dirk

Standaard

en nu (aantal uren later) is alles zichtbaar...

Ziet er goed uit hoor Ron ! ik snap wel van dat "softe"... het enige waar ik dat ook vind is de mond, rond de ogen en de nagels.
    Verder nix op aan te merken eigenlijk
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Goh, waar mij betreft had er niet meer contrast in gemoeten. Naar mijn aanvoelen geldt : hoe groter de schaal, des te minder contrasten.

Standaard

Bedankt voor de reacties altijd leuk om te lezen hoe iedereen zo zijn gedachte erover heeft.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten