Hoofdsponsor

The player [DONE]

Nog bedankt voor de reacties mannen :)

@Peter, modelbouwers komen ook niet vaak buiten :laugh:

Dit model is voor mij gereed, ik ben er niet echt tevreden het is allemaal net iets te soft maar heb geen zin meer om weer opnieuw starten. (ze heb iets van een keer of acht in de Dasty gezwommen)

Voor de eindfoto`s mocht ik nog even een foutje weg werken geen idee hoe dit is gebeurd :8

3f5d61c9728018e2ba63a1a48de11918.jpgbb110b72c7a18db99710b74847a72479.jpg

1c77195adb057ff0fb82eaec83e176b3.jpg

9cdf5fa9eff3bf109c835c35829bec66.jpg

a498131d0e785083e13ec30d14b34be4.jpg

218bdad80dd37def29e43eed7a5216d4.jpg

7a3fbf7269181169cf40bf947f7ce2cb.jpg

412ea98c2b01942cb445ff9e636ec47e.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een mooie figuur geworden Ron.

Fred
 
Bravo Ron wat je hier neerzet want figuren schilderen is toch een kunst apart.
 
Het ziet er van hieruit toch een zeer mooi eindresultaat hoor!
Maar zoals steeds is de artiest zijn eigen ergste criticus ;) ;)
 
Prachtig. Is een heel mooi figuurtje geworden.
Weinig of niets op aan te merken.
Mvg
 
Of je het nu zelf een topper vind of niet, het is in ieder geval een mooi figuurtje geworden dat zeker mag gezien zijn.
Ik doe het je niet na.
 
Mooi gemaakt Ron, ik zet ze in afgewerkte modellen.
 
Ron machtig gedaan echt knap , je kan er blijven naar kijken
Tof , proficiat
Marc
 
net even van voor naar achter gescrold, vooral naar de prentjes gekeken, WOUW, prachtig gemaakt.
 
Mannen bedankt voor de reacties en het volgen.
 
Niet echt tevreden?? Dan wil ik wel eens een figuur van u zien waar je wél tevreden over bent, amai. Knap. Vooral hoe je de verschillen in materiaal hebt weergegeven : stoel, koptelefoon, bril, kledij,...
 
Vind het best goed gedaan, wat het softe aangaat voor een tiener mag dit zeker, hier ontbreken meestal de markante gezichts-treken van volwassenen , misschien hadden de kleren, accessoires en schoenen iets contrastrijker en harder gemogen maar dat is persoonlijk.
Maar zoals gezegd ik vind het best goed gedaan.
 
Als je met 'te soft' bedoelt dat er meer schaduwen, highlights hadden mogen zijn, kan ik je volgen.
Dat gezegd zijnde is de verhouding highlights schaduwen over de ganse figuur even genuanceerd wat balans brengt.
Ik vind dit toch een geslaagd figuur.

Dirk
 
en nu (aantal uren later) is alles zichtbaar...

Ziet er goed uit hoor Ron ! ik snap wel van dat "softe"... het enige waar ik dat ook vind is de mond, rond de ogen en de nagels.
Verder nix op aan te merken eigenlijk :)
 
Goh, waar mij betreft had er niet meer contrast in gemoeten. Naar mijn aanvoelen geldt : hoe groter de schaal, des te minder contrasten.
 
Bedankt voor de reacties altijd leuk om te lezen hoe iedereen zo zijn gedachte erover heeft. :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan