Hoofdsponsor

The player [DONE]

Bedankt voor je reactie Ed, wat de stoel betreft krijg je helaas hetzelfde antwoord als Michel dat ik geen geheimen heb maar ook dat ik niet iets deel waar ik zelf van weet dat het nog beter kan en wat makkelijker. Dus uitleg volg nog bij een ander project.
 
Mooi Ron en ben benieuwd waar het naar toe gaat met ondergrond.
Verder zeer knap bezig.
 
Mooie vloer, onder een al even mooie stoel :))
Knap hoe het donkere lijntje dat ietsje meer originaliteit geeft aan de vloer.
Ook dat deze niet op gelijke afstand van elkaar liggen is mooi :)

Dit wordt een mooi totaal plaatje.
Ik kijk uit naar de volgende update :)
 
Thnks mannen.

Het is inderdaad een leuk vloertje geworden al zeg ik het zelf :) had van de week een laag of zes glansvernis aangebracht en na droging nat geschuurd en gisteren in de mat vernis gespoten en dan gaat zo`n vloertje pas echt tot leven komen, op de foto had hij nog geen vernislaag. Hoop van de week weer wat moed te verzamelen om die mup te schilderen want er was wat fout gegaan door mijn eigen stomme schuld dus alles moest er weer af en opnieuw in de basiskleur gezet worden :8
 
Nee nog niet gereed :laugh::laugh:

Op een of andere manier wil het gezicht (nog) niet lukken en ondertussen al een aardig aantal keren opnieuw mee begonnen en hopelijk nu voor de laatste keer want word er een beetje moe van onderhand.

De stoel is wel af :D en met twee kompenenten lijm op zijn plaats gelijmd en ook de zitting is met dezelfde lijm gemonteerd.
De zitting is in de zwarte primer gespoten daarna door middel van een stukje gaas met zilver een motief erop gespoten en toen met vernis vermengd met enkelen druppels bruin wat dunnen lagen aangebracht.

f385a3ed771d905170759521e6cfaf2b.jpg

62ec159373f476b6f427c14a7451a222.jpg
 
Knap gedaan tot nu, de moed niet opgeven het zou zonde zijn van je prachtig werk tot nu.
 
Ken het gevoel van steeds weer te beginnen maar soms is het echt wel de moeite om verder te gaan want wat er nu al staat is gewoon geweldig.
 
Thnks mannen.

De moed opgeven gebeurd niet zo snel gelukkig :)
 
So far so good :))

Staan de schoenen al vast op de stoel?
 
Verstopte neus.... :nowink:

Ik vroeg het gewoon af omdat ik dacht dat je de schoenen nog wat ging verweren?
Ze lijken zo nieuw..
 
Ja er moet nog iets aan gedaan worden Beyond de zolen mogen nog iets van een lichte verwering krijgen, de rest van de schoenen zijn wel wat bewerkt maar niet echt te zien op de foto ietje overbelicht.

Yvdp, Bedankt :)
 
Kleine update.
Vandaag maar eens alles op zijn plek gezet om te kijken hoe het eruit komt te zien en wat er zoal nog gedaan moet worden aan klein spul. Het gezicht staat nog in zijn basis kleuren en ben nu de moed aan het verzamelen om deze af te maken :) Deze keer heb wel de ogen als eerste gedaan en de lippen een kleurtje gegeven (blijven niet zo rood) in de hoop dat dit een beetje wil helpen om het gezicht tot een goed eind te brengen :$

De foto is helaas stevig overbelicht dus een hoop effecten zijn niet te zien nu :wacko:

9dcb16b732716c8220f1ff746efe3eec.jpg

048a9b04a8fd9c6629b23806ec9fe850.jpg
 
Ben onder de indruk al van wat je hier laat zien Ron.
 
Ben blij dit eens in zijn geheel te zien want kon mij aan de hand van die stoel niet echt voorstellen wat die player zou worden.
Vind het een knap figuurtje en een heel goede pose die je bijna in real time meeneemt naar een spelcompetitie.
Er is zeker nog veel werk aan en het zal hem in de details zitten maar met wat geduld kan dit best een topper worden.
 
wauw gaaf man ! de stoel is al prachtig, schitterende patina en de zitting ook vernuftig gedetailleerd.

De speelzieke dame ziet er ook al goed uit, mooie ogen en een passende lichte huidkleur (players komen weinig buiten niewaar ?)

Goed bezig en hou dat vol hè ? :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan