Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 chevrolet camaro ss 2010 [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46

Discussie: chevrolet camaro ss 2010 [wip]

Standaard

retestrak gespoten... knap, heel knap...

Komen die racing stripes ook niet op het dak?

Standaard

@modestforest.Het is inderdaad een impala op de achtergrond.
    @silenoz.De racingstripes komen niet op het dak.
    Allen bedankt voor de mooie reacties.
    Marc S.

Standaard

Is dit met verf op waterbasis op solvent basis? ik krijg met waterbasis precies nooit zo een mooie glans
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Mooie bouw… met een heel aparte geschiedenis….
    Laklaag ziet er goed uit.
    Succes met vervolg van de bouw.

Mvg
    airbus56

Standaard

@rudy3290.Ik gebruik revell aqua.De vernis komt uit een spuitbus(sensys brico)Eens in de vernis laat ik hem een week staan om hem daarna te schuren en te polijsten.
    Marc S.

Standaard

Dag Marc,
    Bedankt voor de tip, als ik nog eens in de brico kom ga ik eens rondkijken bij de spuitbussen
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Hoog tijd voor een vervolg van de camaro.Hier is de motor aangepakt.Ik heb tamya pannelliner gebruikt zodat de motor wat meer diepte heeft.Ik ben wel een beetje in de fout gegaan bij het snijden van het ene decal zoals je kan zien bovenop de motor.

Marc S.

Standaard

Ziet er zeker niet slecht motor en boite hebben een juiste kleur goed gedaan
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Amai ferm wat je laat zien.
    Pascal

Standaard

Is die motor een 442 of een 440 zoals ze deze noemen?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Comming along nicely

Standaard

@erwin:ik weet niet of het een 440 is of een 442. Misschien dat coachke het weet.
    Marc S.

Standaard

Ziet er netjes uit dat motorblok.

Ik heb dit model ook eens gebouwd toen hij net was uitgekomen alleen heb ik ergens een fout gemaakt tijdens de bouw

Standaard

Tja juist kan ik dat ook niet zeggen heb al op het internet gezocht maar kom uit op 380c.i. er van uitgegaan dat het een 6200cc is
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Dan zal het een standaard blok zijn Marc.

@ Ron: een Camaro Ranchero? Really?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten