Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 FiSk 199 [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24

Discussie: FiSk 199 [wip]

Standaard

Tracht de werkzaamheden te volgen want is weer nieuw voor mij.
    Pascal

Standaard

@ Silenoz: Swaken achterna? Neen, dat is niet aan mij besteed. Onze maat bouwt prachtige modellen en is daarin bekwamer dan ik maar de tijd dat hij besteed aan een model kan ik onmogelijk opbrengen. Zou er niet alleen gek van worden (voor zover ik dat al niet ben) maar ik zou tevens alle interesse verliezen.

Helaba, van wie heb ik dat geleerd denk ge....., , neen Erwin, ik volg je wel, ik zijn zo zot van die details dat ik daar wel in 'overdrijf', allez toch niet voor mezelf zulle...

In die schaal is het soms kiezen wat je gaat doen, maar van het moment dat er 'meer ' inzit dan normaal ben je toch goed bezig vind ik. Zeker dat je nu al PE gaat gebruiken zal dit wel een meerwaarde geven. Je bent zelfs al vertrokken om enkele stukken bij te steken/te veranderen/te scratchen... meer of een dikke pluim verdient he...

Standaard

heel aparte uitvoering van de ME109....

succes met de bouw en camo.

grtz Ed

Standaard

Tijdje geleden maar dit kan samengevat worden onder de woorden: niets klopt !!
    Ik mag aannemen dat Heller gezocht heeft om zo goedkoop mogelijke kits te maken en op het eerste zicht is deze kit redelijk fijn in zijn realisatie.
    Maar zonder snijden en schuren krijg je de romphelften niet deftig bij elkaar en je kan zelfs de vleugelhelften niet eens in de sleuven van de romp steken zonder de grove middelen te gebruiken.
    Jammer maar we geven niet op.

Het geschuurde deel voor de cockpit is waar er een deel uit de romp gezaagd werd en vervangen door een recup onderdeel van een ander vliegtuig.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Moed houden en doorgaan en je geduld bewaren.
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

(...)niets klopt

Succes gewenst
    * Mijn dochter Karmijn en ik bouwen een Tamiya 1/12 Honda F1-wagen en vloggen hierover op Youtube.
    * Ben je beginnend of wat gevorderd modelbouwer en zoek je eenvoudige maar nuttige tips?
    * Bekijk dan onze video's, hier is een afspeellijst. Of klik hier om je te abonneren, zodat je niets mist.

Standaard

Erwin,

Slecht passende kits en/of onderdelen….
    Kan inderdaad soms een beetje frustratie opwekken maar geven des te meer voldoening wanneer het eindresultaat aan de verwachtingen voldoet. Met uw ervaring en kennis zal dit wel lukken.

Succes

mvg
    airbus56

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door airbus56 Bekijk bericht
    Kan inderdaad soms een beetje frustratie opwekken maar geven des te meer voldoening wanneer het eindresultaat aan de verwachtingen voldoet.
    airbus56
    Dat klopt, maar het is wel prettig als het een beetje past...veel succes verder met de bouw Erwin.
    grtz Ed

Standaard

Spijtig dit te lezen en volg verder in stilte Erwin.
    Pascal

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten