Hoofdsponsor

20ste ledendag, 24 november 2019

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Op zondag 24 november zal onze 20ste ledendag plaats vinden.
Met dank aan TSA die ook deze maal weer hun clublokaal beschikbaar stellen.

Er is de mogelijkheid om daar wat te drinken en eten.
Menu volgt nog, daar zal een apart topic voor geopend worden.


Het adres waar dit alles zal plaatsvinden is:

TSA
Leugenberg 187A
2180 Ekeren

Elk lid van het forum is welkom, ben je nieuw of al jaren actief op het forum.
Er is mogelijkheid om demo's te geven, dus wie een demo wil geven, laat je horen.

Je kan afgewerkte projecten of projecten waar je aan bezig bent meebrengen.

De tombola zal ook dit jaar weer niet vergeten worden.

Iedereen is welkom vanaf 10u tot... meestal 17u (we gooien niemand buiten)
Je bent vrij om te komen de uren dat je wil.

Voor degene die zich opgegeven hebben voor het middageten, gelieve dan wel tegen het middaguur ter plekke te zijn

Hopend op goed weer en een talrijke bijeenkomst,
tot dan,

het beheer.
 
Dat zal me een weekend worden. Zaterdag ESM en zondag ledendag...
 
Zalig ik ben blij jullie terug te ontmoeten weeral een dag om naar uit te kijken
We zullen er zijn dat staat vast ( of er moest iets ergs gebeuren )
Marc
 
We hijsen de zeilen tegen die tijd en hopelijk komt de wind van achteren.
 
Deze keer ga ik toch ook proberen te komen
 
Zo ik heb het ook rond. De autohuur bedoel ik.
Voor mij even vreemd op zondag. Dan denk ik aan dingen zoals ik een weekeinde indeelde.

Dan ben ik lid nummer 8 wat sagt, Ich binn Dabei.

Nu even verzinnen wat ik mee ga slepen.
 
Ik kan er de volgende editie helaas niet bij zijn :(
Dubbele boeking van het weekend met iets waar al lang naar uitgekeken wordt door mijn vrouw en mezelf..
Het blijft moeilijk kiezen, maar heb dan toch voor het ander gekozen.
Veel plezier alvast aan de aanwezigen en vergeet niet van foto's te maken hé ;)
 
Aanwezigen zijn 10 en 11.

Volgende item, Hoe laat start de Tombola?
 
smorgens zetten we alles klaar, dan begint de lotjesverkoop.
Namiddag wordt er een uur afgesproken (ik dacht andere jaren 15u) dat de prijzen van tafel gehaald mogen worden.
Dit om te vermijden dat de tafel al 3/4e leeg is, als er smiddags nog mensen lotjes willen kopen :)
 
Normaal gezien zijn Linda en ik ook van de partij al kan het zijn dat we onze nieuwe pub moeten meebrengen omdat die nog niet lang alleen thuis kan blijven.
Vermits we haar pas volgende zondag 03/11 mogen halen kunnen we pas later bevestigen.
Mag een kleine hond binnen in het clubhuis? (Bruine Labrador teefje nu 8 weken oud)
 
Voor mij zal het deze keer niet lukken. Jammer genoeg...

Grts,
Joost
 
Normaal gezien zijn Linda en ik ook van de partij al kan het zijn dat we onze nieuwe pub moeten meebrengen omdat die nog niet lang alleen thuis kan blijven.
Vermits we haar pas volgende zondag 03/11 mogen halen kunnen we pas later bevestigen.
Mag een kleine hond binnen in het clubhuis? (Bruine Labrador teefje nu 8 weken oud)

Een puppy zal toch wel mogen, kinderen mogen er ook in. Me dunkt als je paper en wat plastic zakjes en misschien een flesje afwasmiddel bi je heb, dan zijn alle problemen ondervangen. Me dunkt ik zou gewoon gaan.




Maar als hij in training is, om een hulphond te worden. Dan mag hij op artikel 1 van de rechten van de mens volgens het VN-verdrag, al nergens geweigerd worden. Ook een cafe, of ruimte waar voedsel word bewaard of bereid is dan toegankelijk. En daar is een Labrador bij uitstek geschikt voor
 
Maar als hij in training is, om een hulphond te worden. Dan mag hij op artikel 1 van de rechten van de mens volgens het VN-verdrag, al nergens geweigerd worden.

Als het om juridische zaken gaat, ben ik als jurist natuurlijk onmiddellijk geïnteresseerd (en ben ik het, als typisch jurist, natuurlijk vrijwel altijd oneens met de spreker ook al heeft 'ie gelijk haha).

Wat je schrijft is logischerwijze niet helemaal waar. Een intensive care-afdeling van een ziekenhuis zal de hond weigeren, om een voorbeeld te noemen. Sommige organisaties zullen aanpassingen moeten verrichten om dergelijke honden te kunnen verwelkomen, maar zijn daartoe niet verplicht als dat soort aanpassingen een onevenredige belasting zou vormen (art. 2 van de Wet Gelijke Behandeling op grond van Handicap of Chronische Ziekte).

Meer in het algemeen, betreft de meetinglocatie een clublokaal op een privaat erf, waar binnenkomen geen recht is maar een gunst en waarvan de eigenaar of uitbater zonder daar enige verantwoording over te hoeven afleggen kan besluiten om de hond niet toe te staan. Het pand valt niet binnen de werkingswijze van de Wet Gelijke Behandeling, artikelen 4 tot en met 8.

Dit gezegd, zou ik gewoon even contact opnemen met de club (of forumorganisatie) om te overleggen hoe en wat.
 
Erwin heeft een PM ontvangen omtrent zijn pup ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan