Hoofdsponsor

20ste ledendag, 24 november 2019

Ik denk dat sommige forumleden niet precies beseffen wie zo-even het aanbod deed een demo te geven.

Als het me wordt toegestaan, we hebben het over de ontwerper en uitvoerder van onder andere deze creaties:

attachment.jpg

(Klik hier)

attachment.jpg

(Klik hier)

moon_o11.jpg

they_l10.jpg

(Klik hier)

attachment.jpg

(Klik hier)

attachment.jpg

(Klik hier)
 
Mijne auto gehuurd, de modellen in de doos. Op alles goed voorbereid. Wat rest, mijn stoel en het complete bankstel mee slepen. Nog wat verfjes zoeken. Niet te vergeten een pen en potlood.
Zo nu snel naar bed, de wekker is al aan het roepen.
Vrienden van Amstel
 
Zo vanmorgen het bed uit, alles in de auto gezet. Had het makkelijk dit keer ik had een parkeerplaats bj mij zelf voor de deur weten te bemachtigen. Alles in geladen, even andere kleding aan en de honden uit laten. Is een een losloop gebied ca 50 meter van mijn huis on een grote lege polder. Uurtje gelopen honden op de scoot en naar huis tuffen. Ging mijn voorwiel opeens rare geluiden maken, en je raad het al geen gat in de band, maar een scheur. Nog even door gereden met een kapotte band zodat ik gevonden kon worden. Dus netjes op een kruising met 2 wegen en niet in de polder. Maar wat wil de ellende, de polder wegen staan al niet een een gps systeem, en dan kruisen de wegen elkaar een aantal keer. En het fietspad ligt op de route Utrecht-Antwerpen met borden bewegwijzerd. Maar niet bij een auto gps. Zorgvuldig uitgelegd hoe te rijden. Maar de monteur ging blindelings zijn GPS volgen. Nu ik heb hem diverse keren in de verte langs zien rijden, gewoon op 50 meter afstand dat hij naar links draaide, waar ik recht stond. En ze delen hun nummer niet uit, dus dan maar weer wachten op zijn foon dat hij mij niet kan vinden. Heb ik al uren vol geschreven, lukt mij niet, maar waar in de planning stond dat ik 10.30 van huis zou gaan, stond ik om 10.15 al te wachten op 1500 meter van huis. Thuis was ik dan om 13.30 gelukkig wel al de tijd in de zon gestaan, maar verder helemaal verijst. Ik heb dan ook besloten om de dag te laten voor wat hij was, en niet nog eens een rit te maken van dik een uur.
 
we waren ons al aan het afvragen wat er aan de hand was daar je niet opdaagde.
Maar je hebt hoe dan ook weer een bewogen dag beleefd, gelukkig met een goed einde.
Hopelijk heeft dit je niet te hard afgeschrikt om volgende keer opnieuw van de partij te zijn.
 
Oei Aris, da's een serieuze tegenslag. Het is te begrijpen dat je kwaad bent als ze zo een aantal keer je neus voorbij rijden. Het had makkelijk nog veel slechter weer kunnen zijn...

Hierbij de foto's van de bijeenkomst van vandaag. Ik kwam rond 13 uur door, waarna de uiteenzetting van Jiver plaatsgevonden heeft. Deze heeft een uurtje of twee geduurd, waarbij het hele publiek aan de vertoning gekluisterd was. Er was dan ook veel demonstratiemateriaal meegebracht en verschillende bezoekers waren geïnteresseerd in het verbeteren van hun figuurtechnieken. Dat werd allemaal heel duidelijk uit de doeken gedaan door Jiver. Daarna was het tijd voor de groepsfoto en er was ook weer heel wat moois te winnen in de tombola. Om 16 uur moest ik echter vertrekken, wegens nog andere verplichtingen thuis. Ook aan iedereen bedankt voor de aandacht die de USS Princeton mocht genieten. Ik had er nog geen vermoeden van, dat ik door dat project ondertussen de trotse bezitter geworden ben van een prachtige nieuwe scheepskit, waarover hier meer: http://www.modelbouwen.be/threads/16831-Verslag-ESM-2019?p=367341#post367341

En nu de foto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aris blij dat het goed afgelopen is ,hoop je de volgende keer te zien.(waren toch even ongerust)
Rustige een vooral leerrijke editie met dank aan jiver.
Toch wel een toffe bende daar waardoor de dag gevlogen is.
 
Aris, gelukkig is er niks ernstig gebeurt, het was een leuke dag weer, leuke prijzen gewonnen, en van fred de vrachtwagen gekregen, ben er blij mee, en bij jiver een beeldje gekocht, tot de volgende.
 
Oh wat erg zou men in chateau Meiland zeggen he , grapje maar ok het had erger kunnen aflopen , alleen spijtig dat je er niet bij kon zijn


Nu even Jiver nog eens bedanken voor deze fascinerende wandeling dat voor mij een heel onbekend terrein is , ongelooflijk wat de man ons laat zien
Dat is een tak in de modelbouw waar ik nu niet moet aan beginnen ik noem het kunst met een grote K , ik heb er van genoten
Jiver bedankt
En trouwens iedereen van het clublokaal nen dikke proficiat voor de inzet weeral en voor het eenvoudige maar toch lekkere eten
Marc
 
Was inderdaad weer een leuke dag die voorbij gevlogen is.
Er waren niet veel mensen maar de sfeer was daar niet minder om.
Goed gelachen en gepraat over modellen en werkwijzes.
Lekker gegeten en een pint gedronken.


Fred
 
attachment.jpg

Zou mij eens willen wagen aan het bijplaatsen van namen bij de gezichten zodat de andere leden ook eens weten met wie ze te doen hebben.
Van links naar rechts, hopelijk zonder fouten:

Luna en Jordi, Marnic, Fred the Mouse, Marc, Bart, Roy (achter Bart), Camaro Z28, Jiver, Camaro, Coachke, Baenske, Amazone, Jiri, Pascal, Erwin en Utah.

Fotograaf van dienst: Steven VD, te zien op de laatste foto.

Hoop dat ik ze juist heb.
 
Klopt wel (wat Jiri betreft weet ik het niet zeker)...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan