Hoofdsponsor

1/7 Diorama Blake & Morimer

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Verleden jaar werd ik gevraagd door een bevriende collega-ontwerper om te assisteren bij de realisering van een diorama gebaseerd op de cover van een album van Blake & Mortimer. Ik moest voor het figuur van Mortimer zorgen en hij zou zich bekommeren om de rest van het diorama. De verzamelaar die de opdracht had gegeven was blijkbaar heel tevreden, want in het voorjaar vroeg hij een nieuw project te maken.
Wederom ging ik verantwoordelijk zijn voor 2 figuren deze keer, nog aangevuld met een lantaarnpaal(Met werkende LED) en een vuilnisbak. De rest van het dio deed mijn collega. Ik heb hieronder een collage gezet met 5 foto's van het eerste diorama en daarna op volgorde enkele making of foto's met als laatste het volledige diorama. Ik heb helaas geen van de 2 dio's in het echt kunnen zien, maar om jullie een idee te geven van de grootte: De lantaarnpaal is... 50cm hoog. attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.php
attachment.php
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Wow wat een gelijkenis , heb er niet veel boeken van gelezen maar ken ze er toch uit terug , fantastisch gedaan echt knap
Marc
 
Mooi geboetseerd en heel herkenbaar. Niet mijn favoriete strip, maar wel een mooi collectors item.
 
Het Gele Teken. Heel geslaagd dio, heel goed herkenbaar.
Die zou in de prijzen kunnen vallen!
 
Zeer knap gedaan!! Ben geen grote kenner van Blake & Mortimer, maar algemeen als stripliefhebber, kan ik hier wel van genieten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan