Hoofdsponsor

1/32 Felixstowe F.2a late (WNW)

Amai, prachtig model geworden. Daar mag je terecht trots op zijn, proficiat !
 
Mijn complimenten!
Zeer knap en geslaagd model.

Gr
Thiery
 
Zeer mooi geworden.

Amai wat een kolos vergeleken met de andere twee :ohmy:
 
Wow , sorry heb een tijdje niet gevolgd , maar wat ik hier zie is ongelooflijk knap gedaan echt fantastisch
Nen dikke proficiat
Marc
 
Hey,

En ja, is inderdaad een heel knap model geworden. Die watervliegtuigen hebben wel iets...
 
Dank allemaal....

Mooi resultaat. Ik zie dat de draairichting van de propellers hier dezelfde is, terwijl ik ook een foto vind waar ze tegengesteld draaiden, zelfs bij de early van WNW. Is dat dan later omgedraaid?

Hoi Steven

bedankt voor het meedenken en kijken.. de BB die jij noemt is van de early versie, in mijn BB staat alleen counterclockwise propellors.... Op internet kan ik nergens een F2.a vinden met verschillende props. Wel de f2 (met dichte cockpit). Alle late modellen en foto's voor zover die te vinden zijn hebben 2 counterclockwise props.
Mocht je een goede foto vinden van een late F2.a dan hou ik me aanbevolen..
attachment.jpg
attachment.jpg


Grtz Ed
 
Volgens mij geld de rotatie bij propellers niet zoals bij boten, zie vaak prop vliegtuige met dezelfde rotatie richting
 
Alles is al geschreven en vond deze van in het begin al top.
Hoop hem eens ergens in het echt te zien.
Proficiat.
 
Tijdje absent geweest... bijgelezen en... wat een prachtig model is het geworden ! gQwAz7.gifPetje af voor de rigging klus, het ziet er spectaculair uit !

Van de Gaspatch turnbuckles zie je eigenlijk niet veel, ik bedoel, ze vallen niet erg op.
Was het toepassen ervan makkelijk ?
 
Tijdje absent geweest... bijgelezen en... wat een prachtig model is het geworden ! [url]https://imagizer.imageshack.com/img921/1930/gQwAz7.gif[/URL]Petje af voor de rigging klus, het ziet er spectaculair uit !

Van de Gaspatch turnbuckles zie je eigenlijk niet veel, ik bedoel, ze vallen niet erg op.
Was het toepassen ervan makkelijk ?

Dank je Peter...

zo op de foto zie je het niet echt, maar als je er bij staat wel en het is net subtiel genoeg naar mijn mening (het zijn 1/48 )
Ik heb de resin gekocht maar de volgende keer ga ik toch de metalen kopen... ze zijn perfect maar ook heel kwetsbaar, ze breken makkelijk weer af als je niet oplet.

het werken er mee was geen enkelprobleem, ik moet er niet aan denken dat ik ze allemaal zelf had moeten maken (draad en buis)

grtz Ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok bedankt. (en ik ben dan blij dat ik de metalen TB's in huis heb gehaald..)
 
Eindelijk terug een beetje bij op het forum (tussen de drukke eindejaarsactiviteiten door).
Prachtig project dat je hier hebt getoond. Zeer deskundig uitgevoerd.
Ben benieuwd naar je volgende bouw.
Mvg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan