Hoofdsponsor

1/9 HG P408 1/10 rc Hummer with metal suspension

karel47

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 sep 2011
Berichten
441
een nieuwe aanwinst op 1/10 net iets meer dan 7 kg en meer dan genoeg power om in low gear 45 helling te pakken en full throtle toch now 30 graden in tweede versnelling aan 30km per uur , het is wijselijk er niet te gaan voorstaan

kqHTbn.jpg
ovLlhe.jpg
FkPz6O.jpg
JDfwNE.jpg
YF1K4n.jpg
VY455l.jpg
P0jHcV.jpg
wfJLJ0.jpg
h2hbLP.jpg
aJlDHs.jpg
yzwNCD.jpg
nXwRoe.jpg
uTudJG.jpg
n7ggg0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
met een beetje schilderwerk buiten en binnen kan je een heel verweerd model maken binnen de perken , geen ene humvee rijd rond met roest erop
je herkende misschien sam fisher van Tom's Clansey's Splinter Cel pc game , versleet er uren achter en ik denk dat de meesten Sharon uit de tv serie Lost nog wel herkennen ook , ze wou haar tan meten met de Humvee camo

nIL34Q.jpg

de sterke foamkoffer is zeker een surplus , je kan het model in makkelijk in wegbergen en mee naar beurzen nemen


EhFxRG.jpg

16 kanaals zender erbij geleverd

xaYqR5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vet modelletje :ohmy:

Ga je deze nog verweren ? en zoja, doe je dat dan gewoon buiten in het terrein of gebruik je verfjes en washes e.d.?

Veel plezier ermee :)
 
de 7" of 18cm mc farlane us soldiers us collectables passen er perfect bij


bq9EFz.jpg
nog wat bleekjes maar ze komt er wel in de zon
bzPvX0.jpg
fWlrZH.jpg
xwITRX.jpg
fx8ZsE.jpg
ECWpAF.jpg
ktCL9r.jpg


rAMmQF.jpg
ixsf5O.jpg
 
nog een update , eergisteren installeerde ik policlights in de humvee en teste ze buiten in het donker , is wel spectaculair


cbYejw.jpg
2DYsno.jpg
kVofbC.jpg
nJVhYC.jpg

de granaatwerper is ook uitgeboord , mooi gecentreerd met de hand ... das het enige wat tegenvalt aan dit model , weer wat afgevinkt ...

V8TC2u.jpg
5LOZ8A.jpg
oIdNX6.jpg
rz2ojP.jpg
 
ja ga hem zeker verweren en komt er nog een olivedrap tweede camo kleur op en dan verweren ... best uit de bloemen blijven hiermee als je moeder de vrouw te vriend wil houden :tongue:
 
het forum is moeilijk te bereiken op iphone zou er anders meer op posten
 
Mooi model Karel, zal weer opvallen op events.
 
hij is te verkrijgen in drie kleuren en 2 uitvoeringen met of zonder geluid en licht

T9YPiA.jpg
Nk51nb.jpg
B5Qlvf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi model Karel, zal weer opvallen op events.

is enorm als hij op de tafel staat en dan dat gewicht , eindelijk een producent die maakt wat we allemaal willen een gedetaileerd schaalmodel met genoeg power om bijna alles in de tuinen en bossen te kunnen beklimmen, het is geen crawler maar die wil ik ook niet , hij neemt makkelijk 45° hellingen en kan makkelijk over 55mm obstakels ... wat ik wel merkte dat hij meer kan ... maar je moet er leren mee rijden de veerbenen staan erg schuin als je het obstakel in midden passeerd kan je ongelooflijk ver komen , kom je er met de veerbenen tegen sta je stil , ik denk dat dit ook in het echt was , leer je voertuig kennen

JUR7Lx.jpg
 
Laatst bewerkt:
deze is in bestelling 1/12 HG P602 Cougar 6x6

7nmdex.jpg
kEt1NB.jpg


nXQ1go.jpg
n5xCGP.png
ZWkHib.jpg
3omYGY.png
 
Laatst bewerkt:
i bought it at banggood with paypal to be safe
 
nee heb er voor gekozen de standaard versie te kopen zonder licht en geluid , bij de hummer zit het licht er al in , het geluid gaat met een TK 24
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan