Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/10 lid van het Korea Bn [wip]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: lid van het Korea Bn [wip]

Standaard lid van het Korea Bn [wip]

Ben er zondag over gevallen tijdens KMK, en aangezien ik altijd denk in termen van wat kan ik er van maken is ze van eigenaar gewisseld.
    Met een paar kleine ingrepen heb ik er een Belgische officier tijdens het Korea konflikt van gemaakt.

Heb ondertussen al de kleine foutjes weggewerkt en hem in de grondverf gezet.

de schilderwerken volgen
    Laatst gewijzigd door JordiC; 18-09-19 om 09:12

Standaard

Mooie gedetailleerde buste, laat U gaan Jan.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Heel veel plezier, benieuwd naar het resultaat
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Vergeet niet dat deze mannen een bruine baret hadden en geen rode baret zoals nu het 3Para in tielen. Het kenteken is hetzelfde.
    Dit is maar ter info, waarschijnlijk zal je dit wel weten.
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

de eerste lagen ver zitter er op, is wel nog maar een basis om op verder te werken.

wordt vervolgt

Standaard

Ziet er al goed uit.
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Knappe werken al en volg.
    Pascal

Standaard

Knap. Zo'n buste wil ik ook wel eens proberen. Lijkt me ideaal om een aantal verftechnieken te oefenen. Maar denk dat ik het dan wel meer in sci-fi / fantasy ga zoeken.
    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

Heb een sessie groen achter de rug

wordt vervolgt

Standaard

Prachtig Jan, doe ik je zeker niet na.
    Als ik een opmerking mag plaatsen: heb nu de indruk dat zijn baret lederachtig over komt, zeker de foto links onder benadrukt dit.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Heb hier een bruin gebruikt die een satijnen glans geeft, hoop dat ik het met een laag matte vernis eruit krijg.
    Anders opnieuw

Standaard

Het is wat het is, een eenvoudige ombouw tot een Korea veteraan

verdwijnt in mijn vitrine kast bij de andere belgen

Standaard

De baret heeft nog iets weg van leer. Waarom vind ik dat :

Ben zelf ooit een drager geweest van zo'n stoffen hoofddeksel.
    De bekleding is glad en soepel, voelt als vilt of fluweel of wol, oogt zacht en plooit in zachte ronde golvende vormen.

Zoals de meest lichte kleur op jouw baret is aangebracht (wat goed gedaan is !) geeft het toch het effect van licht verweerd leer.
    Ik mis het zachte van de stof...

Voorbeeld :
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Mooi gedaan Jan en denk dat je hem moet zien in het echt om volledig te beoordelen.
    Pascal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten