Hoofdsponsor

1/24 VW Caddy [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Wat moet er volgens u dan in ? Ik heb ook 18 inch wielen ( standaard ) en als reservewiel zo een thuiskomertje waar men nog maar 80 mee mag rijden , das toch altijd zo
Ok tuning ziet niet iedereen graag , maar das mijn lang leven hoor pakt dat af en het is gedaan met mij , dat zat al in mijn bloed van dat ik nog niet kon lopen mijn eerste woordjes waren " vokkewagen "
Ben al blij dat je de rest goed vind
Bedankt
Marc

Oei Marc, was maar een vraag hoor en geen kritiek.
Vroeg me gewoon af of het nog mogelijk was om een gewoon reservewiel te gebruiken wanneer een wagen zo uitgebouwd is met camber en al, ik ben geen technieker hé.

Dat jij graag tuning ziet en doet is mij al lang geweten en je hebt daarin al prachtig werk geleverd. Op je spuitwerk ga ik zeker geen commentaar geven, integendeel, ik vind het kleur heel goed passen bij die Caddy.
 
zeker geen kritiek gewoon een antwoordje , trouwens pracht van een woef heb je daar ons Lilianeke zit al ophete kolen
Marc
 
Mooi spuitwerk. Misschien kan je acherin iets van bagage leggen, dat hij daarom achteraan dan wat lager hangt...
Maar een klein detail hoor, ik vind het zeker geslaagd.
 
kan ik doen ik bekijk het
dank u
Marc
 
Mooie wagen geworden Marc, mooie costomize
 
Ik vind het een hartstikke gave auto Marc ! alleen de stand van de wielen bevalt me niet :$
 
Inderdaad een heel gaaf model.De stand van de wielen vind ik minder.Maar elk zijn smaak natuurlijk.De kleur vind ik heel prachtig alsook het motorblok met zijn vele details.
Marc S.
 
Heel mooie auto. lakwerk netjes gedaan maar ik vind het persoonlijk nogal blinken.
Speciaal daarvoor gekozen misschien ? als ik zo rondkijk op straat zie ik niet zoveeel blinkende lakwerk :eek:)
Ik rij al sinds mijn 22ste met een VW (en nog altijd) en nog nooit zo'n lak gezien .. oooooppsssss
 
Wel beste Gonsken ik rijd zelf met een Golf 5 wel die heeft in 14 jaar nog nooit in mijn garage gestaan en die blinkt bijna even hard , nu de Caddy is een specialeke het is de laatste jaren een hype om zulke verlaagde en getunede wagen ofwel vol roest ofwel nice en shine te maken en hoe blinkender zeker in Amerika ze leggen daar soms 20 lagen vernis op om ze dan te schuren en daarna te polijsten dat ge uw haar kan in kammen
Bedankt ook voor uw reactie
Marc
 
aaah indenamerikaaaa dus ze "vernissen" hun wagens

ik reed in golf III (antracietgrijs), jetta (tornadorood maar heeel mat en met witte schijn na 7j buiten gestaan te hebben), polo (soort van mosgroen), bora competition version (black)

Momenteel golf VI break (limestone)
 
Dat rood dat verschijnt noemen ze verkrijten van de verf maar de metaalkleuren van VW zijn geweldig en van de beste kwaliteit 2 K lakken
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan