Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/6 Harley-Davidson "Chopper" - Pagina 12
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 166 t/m 177 van 177

Discussie: Harley-Davidson "Chopper"

Standaard

mooie achtervering. Leuk ook met die verpenning voor het behouden van de positie van de stukken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter van Dijk Bekijk bericht

Goed dat ik weet dat de plaatjes voor jullie normaal zichtbaar zijn.
    Ik zie ze namelijk niet...
    Ik had hetzelfde probleem, als ik dan een ander apparaat gebruikte waren ze er wel.

Mooie constructie trouwens, da's pas scratchbuilden!!

Standaard

Hi Guys

altijd leuk dat er reacties komen, thanks !

Maar dan is het niet mijn stijl ze te negeren.... dat gebeurt toch wel eens per ongeluk
    dus bij deze ook nog even Erwin bedanken voor zijn tip :
    Ik heb ooit iets gelezen om een metaaldraad te spannen tussen de kettingschakels teneinde zo de ketting gespannen te krijgen maar kan me begot niet meer herinneren waar of hoe ze het juist deden. Geef dit enkel mee als mogelijke tip om eens uit te proberen of te overdenken.
    Wat die tandwielen betreft, wel, 't is een Harley en geen speelgoed en dus mag het wat mij betreft wel vol blinkend (eventueel chroom) zijn.
    Goed bezig Peter en mooi om die samenwerking te zien met Roy en Silenoz. Ik zeg altijd: "als we allemaal ons verstand samen leggen, dan geraken we een heel eind".
    Wie weet (en hopelijk) is het niet meer nodig, maar dat gaat blijken zodra het achterwiel in een stabiel achterframe gehangen gaat worden...
    Helaas voor de blingbling liefhebbers... zo een bike zal het toch niet gaan worden denk ik...Chrome won't get you home !

Pascal
    Ferme constructie word dit.
    Pascal, het wordt zo ferm als een tram !

Silenoz
    mooie achtervering. Leuk ook met die verpenning voor het behouden van de positie van de stukken.
    Achtervering Silenozzz ? dacht 't niet hoor De verpinning is echt nodig denk ik. Het achterframe is niet echt een robuuste constructie
    en gezien het achterwiel (incl. aluminium tandwiel en remklauw met schetsplaat) nogal wat weegt zal ik verpinning op zoveel mogelijk
    verbindingspunten gaan gebruiken.

HansThomas
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter van Dijk

"Goed dat ik weet dat de plaatjes voor jullie normaal zichtbaar zijn.
    Ik zie ze namelijk niet...
    Ik had hetzelfde probleem, als ik dan een ander apparaat gebruikte waren ze er wel."

Mooie constructie trouwens, da's pas scratchbuilden!!
    Heel vreemd die 'ghost pix'... nog nooit meegemaakt en alleen in die twee posts...
    Bedankt enne... dit is pas het prille begin
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

mea culpa, is star, macht der gewoonte ;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silenoz Bekijk bericht
    mea culpa, is star, macht der gewoonte ;-)
    het is u vergeven vriend
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Peter ferme werken zeg. Inderdaad het gewicht zal wel een duidelijk rol gaan spelen, ik ben benieuwd naar het vervolg
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Gaan ze ook nog schelden met een softtail Peter

Standaard

Heb het wiel gewogen (incl. alu tandwiel en metalen remschijf) en ik kom uit op precies 100 gram !

Gaan ze ook nog schelden met een softtail Peter
    ja, stelletje softies potdikkie

Standaard

Je bent een tovenaar, Peter. Met plastiek, metaal en vanalles nog wat. Ik volg met verbazing vanaf de zijlijn. Zeker de samenwerking met de collega bouwers vind ik fantastisch. Keep up the good works.

Standaard

Leuk dat je ook mee kijkt Yvdp en nog leuker dat je dat even komt vertellen

Tovenaar klinkt wel goed eigenlijk, thanx maar laat ik het voorlopig houden bij tovenaarsleerling (die mogen zich scheren namelijk )

Standaard

Hhmm tovenaars leerling.

Er zij er meer die zicg scheren.

Zeker op delicate plaatsen.

Zit je even bakkie te doen met tanden zonder haar...

Maar hare bezem oeps harley, tovenaarsleerling gevonden...

Laatst gewijzigd door Aris5; 07-11-19 om 02:23
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

maareuhh...

met zulke collegae voelt het toch een beetje als

weg wezeeeeeh !!...

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten