Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/6 Harley-Davidson "Chopper" - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33

Discussie: Harley-Davidson "Chopper"

Standaard

Naar aanleiding van dit wapengekletter wil ik er nog iets aan toevoegen.

Wanneer men een scalpel wil gebruiken voor wat zwaarder werk is goede grip belangrijk om controle te houden.
    Hiervoor is een dikker en plat handvat beter dan een smal rond handvat.

Dit bijvoorbeeld (heb er zelf zo één en werkt erg prettig) :

Happy Cutting
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy vd M. Bekijk bericht
    Toelichting was, hoewel zeer nuttig in het algemeen, voor Karmijn en mij niet meer nodig Airbus56 want ik heb voor Karmijn (naar aanleiding van jouw eerdere tip en Peter's bloedbad) al zo'n mesje gekocht en zal het in beginsel ook zelf gebruiken tenzij ik ergens niet bijkan en ik de scalpel erbij moet pakken. Zie onze nieuwste vlog, waarin Karmijn al met het nieuwe mesje aan de slag gaat.

Is ook een nieuwe kijkerstip geworden! Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=Q-SQ...ature=youtu.be
    Ok, Tof

Ik sta momenteel een tweetal filmpjes achter doch dat komt een dezer wel in orde.

Mvg

Standaard

Dat zijn al een hoop onderdelen Peter, niet kwijtraken hé.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten