Hoofdsponsor

1/24 BMW Procar [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Dat was het niet die zet niks op facebook of zoiets maar zijn huis staat onverlicht drie dagen , nu heb ik met hem afgesproken dat ik 's avonds er licht ga aansteken als hij niet thuis is
Yves en Marc bedankt voor uw reactie
Marc
 
Toch wel knap aan het worden .
 
Mannekes ik heb nog nooit een bouwdoos gehad die zo tegenwerkt , niks maar nu niks wil er goed gaan heb er al een paar maal mijne voet willen opzetten eerst de problemen met het wit dan het opgooien van het rood , dus helemaal opnieuw beginnen
Uiteindelijk na verschillende pogingen was het dan toch gelukt om de drie kleuren erop te krijgen vecht de vernis weer met het wit , grotendeels kunnen wegschuren na een lange droogtijd , daarachter aqua vernis opgezet van Alclad slaat helemaal mat uit gelukkig kan men die vernis polijsten dat hij blinkt als een spiegel ( in feite is da goed spul , had ik al een tijdje liggen maar nooit gebruikt )
Nu bij nader bekijken lijkt het of er allemaal minuscule kleine zwarte stipjes in de verf zitten zo klein dat je ze van dichtbij amper kan zien vanwaar deze weeral komen weet ik niet
Op dit ogenblik werk ik met de grootste tegen zin aan de auto , speelt er iets in mijn hoofd rond dat mijn aandacht afleid ik weet het niet , ik hoop alleen dat het snel voorbij is of zal gaan , mijn concentratie is op dit moment minder dan nul , goesting is er genoeg hoor maar de drive is weg
Ik ga de BMW voor een tijdje opzij leggen denk ik en eerst andere zaken afwerken , ik heb wel schrik voor in de toekomst dat dat zou blijven , want ik heb nog 2 flinke opdrachten liggen
Marc
 
Groot gelijk om dit even aan de kant te leggen. Soms wil het gewoon niet lukken, dit heeft niet altijd iets te maken met kunde of kennis. Gewoon iets nieuws starten! Vol goeie moed ertegenaan.
 
Dank u ja het zit efkes diep , Denk dat ik de Fleetliner eerst ga afwerken
Marc
 
Ik denk dat we dit allemaal wel eens meemaken Marc dus goed besluit om hem te laten liggen tot je weer zin krijgt in die BMW.
 
Tja, heb ik ook al meermaals meegemaakt en heb dan effectief m'n voet erop gezet. Dus sterk dat jij je hebt kunnen inhouden.
 
Laten bezinken Marc, eerst iets anders doen.
Ben er mij ook van bewust dat we allemaal zelf een beetje het slachtoffer zijn/worden van onze drang naar perfectie. Daar waar een ander reeds sterk tevreden zou zijn met het behaalde resultaat, laat het ons denken dat we "het" aan het verliezen zijn omdat het niet uitdraait zoals we zouden willen.
Laat hem maar rustig liggen, kan toch niet roesten.
 
Dank u kameraden voor de peptalk ben al terug wat rustiger en heb hem toch even opzij gezet
Thanks
marc
 
Alee Marc , laat u niet doen door een doos plastic, gij kunt dat !

Greetzzzz Modest
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan