Hoofdsponsor

1/24 BMW Procar [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Hele verbetering met uw spuitcabine he.Ben ook wel benieuwd naar het vervolg.
Marc S.
 
daarom hebben ze ook andere kleuren primer eh Marc, zoals lichtgrijs. Daar kan je dan je eindkleur opzetten zonder problemen
 
Heren bedankt
Laat die nu juist op zijn ik gebruik gewoon altijd grijze primer van Alclad ik zal zaterdag kopen in Houten
Marc
 
Marc, wat zal ik zeggen, als ik zo naar de foto kijk, vrees ik dat je de remolie van stal gaat halen.
 
Inderdaad Aris je hebt gelijker is iets gebeurt waarop de verven op elkaar in werkten ik denk dat ik weer te snel geweest ben
Marc
 
Was het niet iets van haast en spoed is altijd goed?

Ik hou het wel bij Tamiya nooit geen problemen ;)
 
Beste vrienden
Na heel wat miserie van kleurverschil , verkeerde kleur , verf die op gooide zelfs tot een deel van de carrosserie die begon lichtjes te smelten ben ik na verschillende poging er toch tot een redelijk resultaat gekomen , heb zelfs een nieuwe carrosserie proberen te bestellen maar Revell kon die niet meer leveren , ben tamelijk tevreden over de resultaten na de resem van tegenslagen
Hier gaan we

attachment.jpg

de eerste reeks van de rode kleur kon ik niet downloaden was iets niet juist dus direct over naar kleurke nummer twee


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


Nu met de drie kleurtjes erop

attachment.jpg



attachment.jpg



Nu een vraagje weet iemand de betekenis van die M kleuren ?
Neen ?
Wel die kleuren hebben te maken met de arbeid die een motor levert

de licht blauwe kleur staat voor aanzuiging van het brandbaar mengsel

de donker blauwe paarsachtige kleur staat voor de ontbranding in de motor

de fluorode kleur staat dan als de uitlaat van de verbrande brandstof

Dat hebben ze ooit eens verteld als ik op cursus was bij BMW Belgium toen nog in Kontich

Marc
 
Marc,

Kleuren zien er op het eerste zicht OK uit.
Je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt met dergelijk kleurenschema.

Mvg
airbus56
 
Marc het ziet er niet slecht uit. Moest je echt in de rats komen te zitten, kun je van mij een extra body bekomen.

Greetzzzz Modest
 
had ik dat geweten heb jij er 1 op overschot soms ?
 
Wel Marc, ik ben ooit aan deze kit begonnen , maar de interesse verloren. Hij ligt daar nu in de doos en zal er waarschijnlijk niet meer uitkomen. Als ik jouw daarmee kan helpen dan is hij van jouw.

Greetzzzz Modest
 
Niet vanzelfsprekend met al die hoekjes en kantjes.
 
Beste vrienden

Wel die kleuren hebben te maken met de arbeid die een motor levert

de licht blauwe kleur staat voor aanzuiging van het brandbaar mengsel

de donker blauwe paarsachtige kleur staat voor de ontbranding in de motor

de fluorode kleur staat dan als de uitlaat van de verbrande brandstof

Dat hebben ze ooit eens verteld als ik op cursus was bij BMW Belgium toen nog in Kontich

Marc

Ze geven toch aan alles een mooie uitleg he :D Het zijn gewoon mooie kleuren die goed passen? Neenee meneer, hier is over nàgedacht hoor :D

Maar knap werk tot nu toe, dit wordt top als je het mij vraagt!
 
Wel ondertussen nog het een en ander kunnen doen na een zeer heftig weekend , mijn overbuur waar ik mee samen werk was voor een paar dagen naar zijn buitenverblijf in de Gaume streek kanten van Orval , dus moest ik de werkzaamheden overnemen koud nachtwerk kom ik zaterdag avond laat thuis staat de politie voor mijn buurman zijn huis , en ik heb de sleutel van zijn huis , inbraak , alarm afgegaan dus deuren en alarm afgezet de politie direct alles nagekeken niks weg ( al goed ) maar enorme kosten aan zijn huis , de achterdeur deftig geforceerd maar deze had boven en onder veiligheidspinnen dus ging niet open doch het midden van de deur aan de klink staat ze 2 cm open naar binnen
Dan hebben de dader(s) iets anders geprobeerd een kleine raam ingeslagen om toch binnen te geraken en dan is het alarm afgegaan , erg he , we gaan naar de feestdagen en die gasten hebben centen nodig , bij mij al twee x ingebroken omdat we heel dicht bij de A12 zitten die gasten zijn direct de weg op he
Ok om verder te gaan de raamlijsten en decals zijn geplaatst ook de panel Lines zijn ook ingekleurd
kijk zelf maar heb er toch weer wat moed in , een topwerkje is het niet door het herhaaldelijk verf afstrippen is er het een en ander weggeschuurd maar het valt mee als je hem zo ziet staan
kijk maar


attachment.jpg



attachment.jpg


de ondergrond een beetje bijgewerkt vond hem nogal storend penselen , lijm , mesjes en tapes daarom
Marc
 
Ziet er niet slecht uit ondanks de tegenslagen.
Marc S.
 
Misschien een tip voor jou en je buur, niet op facebook of andere kanalen zetten wanneer je niet thuisbent.
Uw kleuren van uw M1 zien er zeer goed uit.

Yves
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan