Hoofdsponsor

1/24 BMW Procar [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er prachtig uit.Ben benieuwd naar het vervolg.
Marc S.
 
Realiseer mij dat ik hier nog niet veel gereageerd heb.
Hele mooie motor Marc, zou deze ook graag naast de BMW gepresenteerd zien maar kan je de wagen ten toon stellen zonder dat de motor ingebouwd is? Heb je dan niet ergens een gapend gat in het interieur?
 
Onder de motorkap maar veel plaats is er niet hoor dus ik ga de motor er naast zetten op een motor stoel
Marc
 
Tis jouw model hè Marc , maar je kan de auto toch tentoonstellen met open motorkap ?

Greetzzzz Modest.
 
Modest dan kan je alleen de cilinderkop zien de rest zit gewoon dicht , dat was mijn probleem
Dus komt hij voor de auto te staan
Marc
 
Beste vrienden , het is nu niet van mijn gewoonte om te stoppen met een bouw er zijn twee redenen voor
Ten eerste ik zit op hete kolen om de Caddy te starten
Ten tweede ik ben ingeschreven en wacht op een berichtje voor de M1 heb een P.E. setje gevonden met de velgen en nog wat P.E. onderdeeltjes maar het was nog niet binnen , heb ondertussen de body in de witte primer van Zero gespoten met alle onderdelen die wit moesten kunnen ze goed uitharden
Het chassis en cockpit zijn al in donker grijs gespoten dan kan dat ook al goed drogen en nu maar wachten
Marc
 
Geachte modellers hier ben ik weer met nieuws over de BMW , de VW Caddy ligt niet opzij maar er zijn delen die moeten goed drogen en vermits ik de beet van het bouwen terug te pakken heb ben ik dus verder gegaan met de M1
Om te beginnen het P.E. setje vanuit Australië ziet er fantastisch uit ( kon het nergens anders vinden op dat moment ) , de velgen bestaan maar even uit 7 tot 9 onderdeeltjes naar gelang voor of achterwiel , in het begin wat problemen gehad met het lijmen maar toch goed verlopen
de onderdeeltjes nog eens


attachment.jpg


zo ziet een velg met band eruit


attachment.jpg


attachment.jpg



Mooi ? Ik vind van wel
Marc




attachment.jpg
 
Zal wel zijn dat dit knappe velgen zijn .
Deftige meerwaarde.
 
Die velgen zien er super uit Marc , maar dat mag ook wel he als ze uit Australië komen

Greetzzzz Modest
 
Dank u mannen heb er lang genoeg moeten op wachten
Marc
 
Nice, die velgen zien er echt goed uit. Het merk "Scale Production" kende ik nog niet. Ga hun aanbod ook eens bestuderen. Heb nl nog steeds niet de juiste velgen voor mijn Corvette project gevonden.
 
Bedankt vrienden voor jullie reacties , ondertussen weeral een stappen verder het chassis met de ophanging is zo goed als klaar kijk maar

Een close up van de achteras

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.php



attachment.php


de vooras

attachment.php



een onderaanzicht

attachment.jpg

een proefopstelling en zoals jullie kunnen zien staat de wagen al in zijn kleur " Chamonix white " een originele kleur van in die tijd natuurlijk van " Zero Paint " wat toch weer heerlijk was om te airbrushen , de verf spuit echt geweldig en is redelijk snel droog zodanig dat er bijna geen stofjes op kunnen vast kleven , loopt niet makkelijk ( aflopers )
Natuurlijk is het grotendeels bruikbaar voor de burger voertuigen enz.

attachment.jpg

attachment.jpg

Hop naar het volgende
grt
Marc
 
Da ziet er heel goed uit hé Marc. Ik zal die Zero Paints verf toch ook eens moeten proberen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan