Hoofdsponsor

1/24 Nissan GT-R R35 (Aoshima)

Schaal 1/24 - 1/25

Modestforest

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
1.065
Bouwers ,

Ik heb er nog eentje af ! Vorig jaar kreeg ik deze voor vaderdag , echter door de verbouwingen aan het huis is deze een jaartje in de kast blijven liggen. Tussen de bedrijven door heb ik deze gebouwd onder het motto :wie heeft inspiratie nodig als je boxart hebt.

attachment.jpg

En hier is het resultaat :

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg




Nog een familiefoto

attachment.jpg

Zeer degelijke kit met veel detail, zal zeker nog kits uit deze reeks bouwen. Was zeer aangenaam verrast zo zitten er vb echte veren rond de schokbrekers , koplampen bestaan uit drie delen en een decal voor extra detail , afplakmateriaal voor de ruiten .....

Laat maar weten of jullie het ook wat vinden.

Greetzzzzz Modest
 
Mooi gedaan, ik kan niet anders zeggen. Prachtresultaat.
 
Wel wel hoe prachtig is dit weeral niet
Beste Modest mag ik u en alle andere leden , collega's een tip geven die ikzelf nu heel veel gebruik en die ik stomweg gevonden heb
Een tijdje geleden bracht mijn dochter oude witte rolgordijnen om weg te doen naar het containerpark , wel 1 ervan gebruik ik nu om foto's te trekken van mijn modellen
Geen rommel is direct opgeruimd men moet geen halve studio bouwen , ook geen storende afleidende objecten op de achtergrond ook geen naden van twee of drie stukken karton of papier
Ikzelf rol deze uit op tafel en hang deze rol dan tussen twee stoelen op de rugleuning van de stoelen zorg ervoor geen vouwen of bulten in de stof zitten
Dus in een glooiende beweging zet daar je modellen op en trekken ( fotograferen ) maar altijd mooi
Werk gedaan terug oprollen en alles is weg
Marc
 
Ik vind het een perfect model, Modest.
Mooi glimmend en goed gedetailleerd. TOP!
 
Mooie auto's en vooral knap werk.
 
Collega bouwers , bedankt voor de reacties , het heeft met dit weer flink wat zweet gekost maar ben er ook best tevreden over
@ Rudi : na de primer en de lak wordt de body in een paar laagjes clear coat gezet van ZP , na een dag of drie wordt hij nat geschuurd met schuurpapier van 2000 tem 7000 , daarna wordt alles gepolierd met drie soorten polijst :ruw ,fijn en finish , zo doe je een model blinken.

Greetzzzzz Modest
 
Heel mooi resultaat, alles strak in de lak sdfkkjskng
 
Knap werk, heel mooi geworden
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan