Hoofdsponsor

1/24 Bruder Volvo dumper ombouw naar rc

Schaal 1/24 - 1/25

Memphis

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
273
Ik ga de komende tijd een bruder Volvo dumper ombouwen naar rc.

Ik zal zo veel mogelijk laten zien, tips zijn altijd welkom.

Hier alvast een beginnetje.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Servo en led verlichting met de neus die mooi open kan.
 
Knap begin al vast
Ik ga het hier met volle interesse volgen
Suc6 met het vervolg
Marc
 
Interessant maar misschien niet vergeten dat niet iedereen weet wat een Bruder Volvo is?
Heb het eerst moeten opzoeken vooraleer ik wist waarover je het had.
Ja, ik kende de machine, heb ze genoeg zien klaarstaan in de haven van Gent om ze in te laden en te verschepen, maar wist niet dat ze zo noemden.
 
succes met de ombouw,
ik vermoed dat je de ombouw volgt zoals beschreven in andere ombouwverslagen of ben je zelf alles aan het uitzoeken?
Dient de servo om het geheel te laten knikken of om de stuuras afzonderlijk aan te sturen?

alles bij elkaar al enkele vragen, ( tip) misschien een beetje meer uitleg van wat je juist aan het doen bent, maakt het net iets interessanter om te volgen dan enkel naar foto's kijken :)
vgr Marc
 
attachment.jpg

ik zoek het zelf ff uit is leuker, ik denk dat ik de stuur as licht bij gaan sturen mer de knik gedeelte waardoor je denk ik en beter stuur richting krijgen althans dat is her idee, bezig met de ophangen van de achter assen met afzonderlijke vering
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik denk dat er iets misgelopen is , zie geen beelden meer
Marc
 
Hoi Memphis, ook ik zie de laatste twee foto's niet.

En nu ik hier toch ben... welkom op het forum !

Happy Modelling :)
 
Marc, Bruder (eigenlijk met een umlaut op de u maar op een tablet vind ik die ook niet) is een merk van speelgoed voertuigen.
 
Marc, Bruder (eigenlijk met een umlaut op de u maar op een tablet vind ik die ook niet) is een merk van speelgoed voertuigen.

weet niet of dit op een tablet werkt, maar een u+umlaut is in windows te genereren met "alt+0252" waarbij men de alt-knop ingedrukt houdt.
In windows zijn de codes te vinden in het programma "speciale tekens" ("start" kiezen en dan "accessoires").
 
Laatst bewerkt:
Nu alles klaar en duidelijk
Wow wat een beest net een alien als hij zo open staat indrukwekkend
Grt
Marc
 
Heb daar veel mee gereden om te laden ( wel geen Volvo.)
 
Specificaties van Bruder Volvo A60H Dumper :
- afmetingen: 68 x 22.5 x 22.5 cm
- merk: Bruder (2455)
- schaal: 1:16
 
okee dan.. ik ben benieuwd hoe alle electronica gaat ingebouwd worden...

veel plezier ! :)
 
De Voor ophang met as heb ik nu bijna af, moet nog de stuur gedeelte van af de knik aansluiten en de vering
attachment.jpg
attachment.jpg
 
de aandrijving tussen stuk van kabine naar de achter as heb ik ook nu klaar.
attachment.jpg
attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan