Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/12 Honda RA273 formule 1 (1967) - Pagina 5
Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 172

Discussie: Honda RA273 formule 1 (1967)

Standaard

Die gaat best snel vooruit... bijna aan de primer reeds... ik kijk al er al naar uit. Doe zo verder Karmijn (en pa natuurlijk ook niet vergeten...)

Standaard

De vlog wordt steeds leuker, mede omdat Karmijn meer vertelt, en dat doe je goed Karmijn
    Je kleurt graag en kijkt ook graag films, leuk om te horen, net als dat je van plan bent een tank te gaan bouwen
    Ik ben al benieuwd welke dat gaat worden...

Maar voorlopig nog genoeg te doen aan de Honda, dus ik zeg : veel plezier jullie twee

Aan de volgers van deze vlog : duw eens op die like knop, dat is geloof ik gunstig voor de ratings soort van basic 'sponsoring'.
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Hehe, was weer leuk om volgen. Ook benieuwd welke tank Karmijn uit papa's stash zal weten te plukken.....
    Heb maar ook eens op die knop gedrukt.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Wees gerust het zijn leuke filmpjes en jullie zijn een goed team.
    Goed gebracht.
    Pascal

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

@Silenoz: ja we zijn vandaag begonnen met primen, maar er komt eerst een andere vlog tussendoor. Ik denk dat ik die aanstaande dinsdag plaats.

@Peter: ik probeer Karmijn iets meer aan het woord te laten, dat lijkt me zelf ook leuker kijken Ik ben ook benieuwd welke tank Karmijn het leukste zou vinden. Ik denk dat we weer voor een Tamiya zouden gaan en dan zo'n jaren '70-kit die je voor twee of drie tientjes kunt aanschaffen maar die wel de befaamde Tamiya-kwaliteit heeft. Misschien zet ik er op Youtube een peiling over op. Maar ze moet eerst dit model 's afronden, voor een 7-jarige is die weg erg lang

Je hebt gelijk wat de Youtube-like knop betreft. Druk je daarop, dan heeft dat invloed op de manier waarop Youtube de video in de zoekresultaten plaatst. En omdat we altijd op zoek zijn naar nieuwe kijkers, is zelfs het simpele liken van een video iets waar we blij mee zijn. Daar hoef je overigens geen abonnee voor te zijn.

Dank je wel Erwin en Pascal voor het volgen en het reageren!
    * Mijn dochter Karmijn en ik bouwen een Tamiya 1/12 Honda F1-wagen en vloggen hierover op Youtube.
    * Ben je beginnend of wat gevorderd modelbouwer en zoek je eenvoudige maar nuttige tips?
    * Bekijk dan onze video's, hier is een afspeellijst. Of klik hier om je te abonneren, zodat je niets mist.

Standaard

-U I T N O D I G I N G-

Aanstaande dinsdag om 15:00u. gaat onze nieuwe video 'in première'. Dit is iets nieuws van Youtube dus we willen dat eens proberen.

Het werkt zo: er is een chatfunctie bij de nieuwe video. 20 minuten voordat de video 'in première' gaat, zijn Karmijn en ik aanwezig om te chatten. Vooral voor Karmijn is dat denk ik erg leuk, dus hopelijk komen jullie een kijkje nemen! Even voor 3 uur tellen we af en dan bekijken we samen de video. Deze duurt zo'n 5 minuten. Hierna zijn wij nog in de chatroom te vinden.

Dit lijkt me vooral voor Karmijn een leuke vorm van interactie. Tot dinsdag, tussen 14:40u.-14:59u.!

De première zal hier te zien zijn. Je kunt daar (nu al) ook een herinnering instellen.
    * Mijn dochter Karmijn en ik bouwen een Tamiya 1/12 Honda F1-wagen en vloggen hierover op Youtube.
    * Ben je beginnend of wat gevorderd modelbouwer en zoek je eenvoudige maar nuttige tips?
    * Bekijk dan onze video's, hier is een afspeellijst. Of klik hier om je te abonneren, zodat je niets mist.

Standaard

Dat klinkt leuk, herinnering staat aan...
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Ook aangezet
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Hopelijk tot zo Dirk, Peter en Aris!

Over een half uur is het zover... weest allen welkom

Hier is 't te doen: https://www.youtube.com/watch?v=pfty7LwjgAo
    Laatst gewijzigd door Roy vd M.; 13-08-19 om 14:29

Standaard

Toch nog snel de laatste 5 min kunnen meepikken (vergadering met een klant die wat uitliep).
    Project vordert mooi. Jullie zetten er een goeie vaart achter.
    Succes met het primen Karmijn !
    Dirk

Standaard

Dank Dirk dat je er toch even bij kon en wilde zijn! Karmijn heeft het erg leuk gevonden .

Vlog 12: voor het primen
    - Te primen onderdeeltjes worden op stokjes gelijmd (secondenlijm + accelerator).
    - We beschrijven waar je gratis oplijmstokjes kunt halen.
    - Welk type stokjes gebruik je voor welke onderdeeltjes?
    - Hoe reinig je een applicator op simpele maar effectieve wijze?
    - De onderdeeltjes worden gewassen en op hun stokjes in het schuin gestoken. Waarom hiervoor best geen oase te gebruiken?
    - Deze vlog is best kort, maar bevat wel tien tips (#25-#34).

Dank aan hen die bij de eerste vertoning van de video aanwezig waren!

- Als je een zwart scherm ziet of als je de video op volledig scherm wilt bekijken, klik dan hier: https://youtu.be/pfty7LwjgAo
    - Wil je alle video's achter elkaar zien in een afspeellijst, klik dan hier: https://www.youtube.com/playlist?lis...X9bkuGfPOEMR27
    - Wij vinden het erg leuk als je je abonneert op ons kanaal. Zo mis je geen enkele video. Klik om te abonneren hier: https://www.youtube.com/channel/UCpA...confirmation=1

Standaard

Tja... ik heb de premiere dus gemist helaas...excuus...volgende keer dan maar

Heb zojuist gekeken en was weer een geslaagde aflevering !
    Lekker kort (moet niet korter worden) en vol met tips.

Onderdeeltjes op stokjes plakken vind ik voor mijzelf wel een goeie tip !

Klein dingetje : de inleiding (plaatje Honda) mag wel terug van mij... nu val je er met je neus zo abrupt in.

Op naar de volgende !

Groeten

Standaard

Leuke en leerzame video weer.

Kleine vraag toch in verband met het lijmen op de stokjes, moet je dan achteraf de secondenlijm wegschuren waar de stukjes tegen elkaar komen? Ok, bij een 1/12 zal er meestal wel voldoende plaats zijn tussen bepaalde stukken. Zelf werk ik veel op een kleinere schaal en meestal met blutack. Niet heilig, verre van, want je hebt soms veel te weinig contactvlak waardoor je je stukjes wegblaast...

Op naar de primer Karmijn, benieuwd naar de volgende stap.

Standaard

Karmijn doet het beter en beter!
    Het systeem van onderdelen op stokjes gebruik ik soms ook maar ik verlijm ze niet, ik gebruik hiervoor bolletjes BlueTack welke steeds weer herbruikbaar zijn.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten