Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 YA 12 Soviet Army Tractor Early prod. - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24

Discussie: YA 12 Soviet Army Tractor Early prod.

Standaard

Imposant zo'n "traktor". Nog niet zo lang geleden heb ik nog zoiets gezien een documentaire over ivoorhandel (ivoor van mamoets wel te verstaan) in Rusland.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Bijzonder voertuig deze rupser, eentje die je in de modelbouw niet vaak gebouwd ziet worden. Des te leuker en interessanter is het, zo'n project van dichtbij te volgen. Ik hou wel van dit soort rariteiten.

Standaard

Even een update, ik ben boos geschrokken en ...

Wat is er gebeurd, Ik Paula en frankie lekker wandelen in een losloop gebied. Iemand die zou komen is er niet. Blijkt die zich verstopt te hebben, loop Paula los, gaat iemand aan de overkant van een drukke weg staan roepen en lokken.
    Dat ging net goed, vlak voor een auto rende de beide dames over, maar dat was niet voldoende.
    Het stel waarmee ik afgesproken had, moest naar de kant van de weg waar ik was. Resultaat, ik heb 2 onaangelijnde honden, 2 personen vol met spoep en geschreeuw steken vlak voor een ayot de weg over. Nee nu gaan we naar het "veilige"gebied.

Maar het was niet ten einde, nu moeste mijn honden naar de "veilege"kamt van de weg geschreeuw en gelokt worden...was heel moeilijk om even te wachten met oversteken, misschien eerst alles bij een drukke weg aan de lijn...

En ik ben zo kwaad, nu ging het echt goed fout en Paula werd vol in haar flank en haar kont door de bumpers geraakt, rolde 6x over de kop. Frankie kon net op tijd stoppen, zo van wat is hier aan de hand. Net niet onder het wiel..

Dan volgt er nog een actie om Paula weer terig te krijgen en Frankie..

Helaas oorzaak en gevolg, de ene zegt ik ergerde me al zo lang aan de auto die voor mij rijd en de ander zegt, , nee ik riep je honden pas 5 muniten later.

Opeens is het mijn schuld dat mensen met wie ik een afspraak heb zich verstoppen, dat wisten ze weer wel. Nee we waren er wel maar je zag ons niet, nee we roepen niet. Wel ik dacht dat ik samen met mijn dames in een losloop gebied loop, en er niet geschreeuwd gebruld en geroepen word en met lolly's gezwaaid. Paul aa is als een kind en rent de weg over...

Paula leeft nog niets gebroken, wat schrammen schaaf en verdikkingen en koppijn, Nee werd er gezegt ik roep niet, ook vonden dezelfde personen dat en artsbezoek overbodig is, Kijk ze loopt,

Krijg ik nog ruzie, nee wij roepen niet, en delen geen hondensnoep uit, wachten altijd op je, en anders sturen we een sms tijdens het rijden...

Laatst gewijzigd door Aris5; 19-07-19 om 01:33
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Ferm gedetailleerde motor zo .

Ben nog niet helemaal mee met het andere verhaal... heeft zelfs een poos geduurd voor ik besefte dat Paula en Frankie honden waren... Gelukkig geen gewonden gevallen, en geen schade aan de auto....

Standaard

Al met al heb je nog geluk gehad met je honden Aris, hoop dat ze (en jijzelf) er niets aan overgehouden hebben.

Mooi gedetailleerd chassis en motor, hou ik van!
    (Gisteren gelezen dat Thunder Models de Stalinetz heeft uitgebracht maar dat wist je vermoedelijk al)
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

Jakkes heb je weeral een nieuw voertuig uit je mouw geschud, kan maar net bijhouden met de verslagen te lezen.
    veel plezier met de bouw.

Je honden verhaal dat is andere koek, daar komt mijn haar recht van in mijn nek staan, zoiets doe je toch niet, en dan achteraf natuurlijk van alles vertellen om er onderuit te komen. Gelukkig is het niet nog erger afgelopen.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Mooie vorderingen Aris ! 't begint al aardig op een tractor te lijken, je hebt behoorlijk de gang erin

Gelukkig zijn je hondjes er goed vanaf gekomen ! (wat doen mensen soms toch dom niewaar?)
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Het zou het eerste kind niet zijn dat aangereden word omdat het zijn Oma of Opa en goede kennissen ziet aan de overkant he laat staan hondjes onvoorstelbaar , ja sommige mensen zijn niet slimmer of laat ons beter zeggen denken in zo een situatie niet na
    Maar het ergste is het ontkennen of erom liegen neen dat kan niet
    Ok nu iets anders , hier deze bouw zo knappe details , als ik het chassis zo zie moet ik terugdenken aan mijn allereerste job " Henschel Engineering " daar herbouwde ze de M113 en de HS30 beide jullie allemaal wel bekent zeker , wel die torsiestangen dat was bijna gelijkaardig raar omdat na zoveel jaren terug te zien
    Ook hier veel succes Aris
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Fijne werken al .
    Pascal

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten