Hoofdsponsor

1/24 Porsche 911 GT3 (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Modestforest

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
1.065
Beste medebouwers,

Het is hier nogal stil de laatste tijd als het over auto's gaat , daarom geef ik het goede voorbeeld en ik heb er nog eentje afgemaakt.

attachment.jpg

Deze kit uit het verre Oosten laten komen , op dezelfde dag had ik ook een kit in Engeland besteld , 10 dagen later is de Porsche gearriveerd , en pas twee dagen erna die uit Engeland ( begrijpen wie begrijpen kan....)
Soit, het plan was een snelle bouw met snel resultaat...... Echter het is anders gelopen
Tweemaal een bad in remolie omdat ik niet tevreden was met het spuitwerk
De achterspoiler heeft gevochten om zich niet te laten assembleren
Bij de montage een achterwiel afgebroken
Bij het machinaal polijsten met de metalen kop van het toestel het dak ver....t
De achterlichten trokken op niets als ik het verfschema volgde
De rechtse koplamplens paste niet en toen ik hem eindelijk passend kreeg wou hij niet op zijn plaats blijven
Om maar te zeggen dat het geen makkelijke bevalling was....

Vorig jaar op de Jabeekse beurs had ik Carbon Shwarz van ZP besteld ,das een BMW kleur en ook de kleur van mijn eigen auto

attachment.jpg

Omdat er van mijn auto geen kits bestaan ,en het aanbod moderne BMW 's in het algemeen wat tegenvalt , heb ik het voor deze Porsche gebruikt, en hoewel ik nogal rap voor de boxart kleur ga , vond ik toch een gele Porsche not done

Genoeg gezeverd hier de foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De binnenkant voor ik hem heb dichtgeplakt

attachment.jpg

attachment.jpg

Aardigheidje in de doos , grijs zelfklevend vilt om de binnenkant wat op te leuken (moest in meer kits zitten )

En de onderkant

attachment.jpg

Al bij al toch een leuke kit met aardig wat detail , waar toch een mooi resultaat mee kan gehaald worden

Op naar de volgende (ben eigenlijk al bezig ^^ )

Laat maar weten of jullie het ook iets vinden

Greetzzzzzzzzzz Modest
 
Nice , nice zeer knap werek
En heu By The Way Ik ben er nog he , ben bezig aan de woody maar op dit moment ben ik met van alles bezig , de bugster met de koplampen historie die stilaan opgelost geraakt , de rat fink hotrod waar ik maar geen juiste kleur voor vind
De garage op ruimen , oud ijzer weg gedaan enz enz
Marc
 
Ondanks de "gevechten" toch een mooi model geworden. Proficiat.
 
Hey

Hij blinkt serieus, mooie bouw.
Da's indd een aardigheidje die vilt erin, Tamiya is dan ook wel een kwaliteitsmerk.
Goed gedaan....;) ;)
 
Toch een mooi beest geworden.
Moet zeggen dat ik dat geel op de boxart ook wel zou zien zitten op die wagen.
 
Uiteindelijk toch een mooie baby gekregen :D
Er is niets aan te zien wat wijst op de zware bevalling :nowink:
Meer van dat ;)
 
Het resultaat van deze "zware bevalling" bevalt me prima !

Mooie wagen en wat een superstrak spuitwerk man ! als een spiegel :):
Fraaie kleur jahwohl ! veeel beter dan de banana Porsche op de box ;)

Interieur ook netjes geschilderd, al met al een zeer geslaagd model :)

greetzz ;)
 
Een pracht van een auto geworden, blink echt mooi.
 
Een prachtig model geworden.Mooi strak in de lak,ik vind hem top.Coachke is bezig met zijn Woody en ikzelf ben bezig met een impala dus je bent zeker niet alleen wat auto's betreft.
Marc S.
 
Beste medebouwers , leuk te horen dat jullie het ook een geslaagd projectje vinden. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om hier iets te posten waar ik zelf niet tevreden over ben , ik besef echter wel dat 100% tevredenheid waarschijnlijk een utopie is , maar ik gooi het ding dan nog liever in de vuilbak dan dat ik op iets moet kijken waar ik niet content mee ben.
@ Marc en Marc : ik weet wel dat jullie er ook nog zijn hoor en ik volg met belangstelling , ik vind gewoon dat hier te weinig auto’s gebouwd worden
@ Beyond : komt nog deze week in the pocket :)

Greetzzzzz Modest.
 
Volg de andere van de commentaren knap werk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan