Hoofdsponsor

1/24 Peterbild COE [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er strak uit allemaal, ook de gedastyde onderdelen ;)
 
Goede voorbereiding is het halve werk ^^.
Succes met de verdere bouw.

Mvg
 
suc6 Ron met uwe camion ( vrachtwagen ) denk dat het een leuke is
Marc
 
Niet direct mijn ding maar volg zeker want ziet er niet zo simpel uit.
 
Bedankt voor reacties heren en hoop dat het nu wat vlotter gaat met de bouw.

Coachke ik ben onderhand al een halve Belg dus de meest benamingen heb ik al geleerd hier :)

Erwin het is een redelijk gedetailleerd kitje met een echte puzzel om in elkaar te steken met een handleiding waar alles bijna fout op is genummerd.
 
Ziet er al mooi recht uit, het chassis.
Amt is (was) nu ook niet zo beroemd voor de uitstekende pasvorm hé ;)
 
Veel plezier ermee. Zo cab over trucks heb ik altijd de mooiste gevonden. Wat is er gebeurd met die groene onderdelen in het bakje?
 
Yvdp bedankt voor het volgen.

Michel die groene onderdelen zijn van een schoon gemaakt motorblok deze hoor niet bij de CEO :) Maar inderdaad die COE trucks zijn in mijn ogen ook de mooiste trucks die daar rondrijden.

Beyond, De pasvorm is ronduit belabberd instructies onduidelijk en onderdelen vinden is ook al een taak op zich vandaar dat deze truck ook zo snel word gebouwd :laugh::laugh:
 
Ah ik dacht al dat ik daar een motorblok in zag liggen :)
 
Het chassis is eindelijk gereed een en al ellende met passen en een beetje netjes aansluiten terwijl de eerste stappen juist goed gingen, was zeker een blijmakertje. :|
Het motorblok en wielen zitten nog los want deze krijgen een anderen kleur.

70d2d0fb63d2d5aeda5326e658deceb5.jpg

ad015bef71c17f3a8b6ab90de20ebd81.jpg


De uitlaten ook maar uitgeboord met een 2mm boortje.

34282107397ef3f00233c8d86d3e8537.jpg

Dit kan ik even niet volgen. :8:laugh:
2d847804de2f31c70bf11dd1349f146c.jpg

En hier is president Trump niet blij mee denk ik. :D

d3e266e8d19939e4464dfb11c23960a4.jpg
 
Haha... fun to assemble, nee raadselachtig ;) Was denk ik de theorie erachter.

Ziet er goed uit!
 
Denk het Roy maar waarschijnlijk meer iets van Fun to see you try to get it together :)
 
Vind het er toch al goed uitzien hoor en straks met een likje verf zal het nog meer veranderen.
 
Chassis en motorblok zien er goed uit.
Mooi om dit te zien zonder chrome stukken...

Denk het Roy maar waarschijnlijk meer iets van Fun to see you try to get it together :)

Het zal een vertaling zijn van Chinees naar Engels met gebruik van google translate :laugh:
 
Ja Erwin een kleurtje zal zeker veel veranderen niets zo waardeloos als met dit witte plastic te werken waar je niets van foutjes en zo in ziet.

Er komt niets of zeer weinig chroom op dit model Beyond, ik maak er een echt werkpaard van of.........
 
Dat ziet er een stevig chassis uit. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
 
Ziet er goed uit Ron ! als men dit resultaat bekijkt is het niet te zien hoeveel geploeter het heeft gekost.

Over die notitie over "fun" : er staat een streepje achter "fun to assemble"... dat betekent toch "min" ?
Dus : fun to assemble minus for modelers 12 years thru adulthood... ze liegen dus strikt gezien niet ;)

Have toch maar veel FUN :D
 
Ok niets bijzonders en ook nog eens een slechte foto door het schitterende weer hier :) Maar eindelijk is het zover dat alles in de primer staat, dus hopelijk volgende week de basis kleuren erop.

9161cae25250f38022b0f25cb4f388eb.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan