Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Ford Woody 1929 [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 59 van 59

Discussie: Ford Woody 1929 [wip]

Standaard

Leuk idee om een surfboard toe te voegen
    Misschien deze niet in flitsende kleuren schilderen maar afwerken als blank gevernist.
    Past mooi bij "Woody" is mijn idee...
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Ben ik van plan Peter
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

goed plan dan
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Beste Ron de surf plank is aangekomen spijtig genoeg in twee stukken de vin is afgebroken door de extreme voorzichtigheid van de post gelukkig heb ik de delen nog alemaal en kan ik de breuk mooi lijmen nogmaals bedankt
    Marc

Standaard

Graag gedaan en jammer van de breuk maar is gelukkig goed te repareren hoor ik

Standaard

Dat is nog eens geluk bij een ongeluk.Succes verder.
    Marc S.

Standaard

Dank u Marcske komt wel goed hoor
    Marc

Standaard

Beste vrienden Coachke heeft enorme pech niet modelbouw gericht maar persoonlijk
    Woensdag moest ik voor mijn suiker op controle en ook om nieuw materiaal zoals test strips , naaldjes enz en ook voor de eerste keer op gesprek om te kijken hoe ik evolueer , daar waren ze laaiend enthousiast over beter kon het in feite niet want het goede nieuws is dat ik misschien de toekomst minder of niet meer zal moeten insuline spuiten ik zit ver onder de normale waarden das goed he ?
    maar nu komt het we moesten ( mijn vrouwke gaat altijd mee ) er om 11 uur zijn , en omdat den deze niet graag te laat komt zaten we er al om 10 uur is maar 5 minuutjes rijden van bij ons thuis
    Nu dat duurde en duurde tot 12 uur eer het aan ons was en om kwart na twaalf moest ik voor een MRI gaan aan de andere zijde van de kliniek dus ferm te laat
    Nu van al dat lange zitten en omdat ik zo veel vermagerd ben heb ik niet veel vet meer aan mijn billen en moet ik een zenuw geplet hebben tot nu toe kan ik practisch niet gaan en nu vanavond begint het te beteren 2 nachten niet geslapen , vanalles gesmeerd maar dat helpt maar even he , en het ergste is dan nog dat ik werken moest , het is geen verplichting maar dat was belooft en anders stapelt het vuil zich daar op aan de carwash dus ik naar daar gepikkeld gelukkig is het aan het beteren en kan ik terug mijn aandacht op het bouwen zetten
    Morgen prentjes om te kijken
    Doei mannen en vrouwen als die erbij zijn
    Marc

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Spijtig te lezen Marc, hopelijk gaat het spoedig de goede kant op.

Standaard

Beterschap Marc ! wel tof dat het zo goed gaat met de suikerhuishouding

Mazzels

Standaard

Spijig om te lezen dat je een zenue geplet heb, ik begrijp ook dat je op harde stoelen daar zit. Ik kan alleen aanraden, neem de volgende keer zoiets mee, ik vermoed dat je vrouw er ook ervaring mee heeft, maar het helpt ook tegen het pletten. Mooi dat het zo goed gaat met de suiker.

https://www.medipreventie.nl/decubit...hoCh_YQAvD_BwE
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Dank u voor het medeleven het is iets raar want nu zit mijn kuit volledig in kramp , na het eten ga ik een kersenpit verwarmen en dat hielp toch een beetje
    Als het blijft voortduren zal ik naar de dokter moeten gaan maar die is in verlof op dit moment
    grt
    Marc

Standaard

Beterschap Marc !

Greetzzz Modest.

Standaard

Thanksssss Modest ondertussen betert het zienderogen kan al een beetje terug normaal stappen
    Komt wel goed beste vrienden
    Grt
    Marc

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten